Két márka, egy cél: a Master Good és a Bátor Tábor összefog
Támogatás, ami számít! A Master Good új fejezetet nyit a Bátor Tábor életében!
Szeptembertől a Master Good a Bátor Táborral kezd hosszabb távú együttműködésbe, melynek keretében a promóciós címkével ellátott Füstli termékek eladásából befolyt összeg egy részét, egészen pontosan csomagonként 10 Ft-ot a Bátor Tábor számára ajánlanak fel.
„Kiemelten fontos számunkra, hogy olyan ügyek mellett álljunk ki, amelyek életeket, sorsokat, gondolkodásmódokat formálnak. A Bátor Tábor élményei pedig pontosan ezt nyújtják. Korábban is figyelemmel kísértük és támogattuk őket, de idén egy magasabb szintre szerettük volna emelni együttműködésünket. A Füstli a cégcsoport egyik legnépszerűbb és legnagyobb mennyiségben forgalmazott almárkája. Büszkék vagyunk rá, hogy szeptembertől a Füstli vásárlói nemcsak minőségi terméket választanak, de egy jelentőségteljes ügyben is részt vesznek, mely által hozzájárulunk egy fenntarthatóbb és igazságosabb jövő építéséhez”
– nyilatkozta Bárány László, a Master Good ügyvezető-tulajdonosa az együttműködés bejelentése kapcsán.
Kapcsolódó cikkeink
Kacskaringós röppályán
Talán örülnének egy kis unalomnak és kiszámíthatóságnak a baromfipiac szereplői,…
Tovább olvasom >Megvannak az idei Fenntarthatóság szimbóluma verseny nyertesei
A Trade magazin ötödször hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot.…
Tovább olvasom >Európai Zöld Megállapodás elfogadása és annak hatásai az agráriparra
A hét elején több ország, Hollandia, Olaszország, Svédország, Finnország, Lengyelország…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >