Két márka, egy cél: a Master Good és a Bátor Tábor összefog
Támogatás, ami számít! A Master Good új fejezetet nyit a Bátor Tábor életében!
Szeptembertől a Master Good a Bátor Táborral kezd hosszabb távú együttműködésbe, melynek keretében a promóciós címkével ellátott Füstli termékek eladásából befolyt összeg egy részét, egészen pontosan csomagonként 10 Ft-ot a Bátor Tábor számára ajánlanak fel.
„Kiemelten fontos számunkra, hogy olyan ügyek mellett álljunk ki, amelyek életeket, sorsokat, gondolkodásmódokat formálnak. A Bátor Tábor élményei pedig pontosan ezt nyújtják. Korábban is figyelemmel kísértük és támogattuk őket, de idén egy magasabb szintre szerettük volna emelni együttműködésünket. A Füstli a cégcsoport egyik legnépszerűbb és legnagyobb mennyiségben forgalmazott almárkája. Büszkék vagyunk rá, hogy szeptembertől a Füstli vásárlói nemcsak minőségi terméket választanak, de egy jelentőségteljes ügyben is részt vesznek, mely által hozzájárulunk egy fenntarthatóbb és igazságosabb jövő építéséhez”
– nyilatkozta Bárány László, a Master Good ügyvezető-tulajdonosa az együttműködés bejelentése kapcsán.
Kapcsolódó cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Kacskaringós röppályán
Talán örülnének egy kis unalomnak és kiszámíthatóságnak a baromfipiac szereplői,…
Tovább olvasom >Megvannak az idei Fenntarthatóság szimbóluma verseny nyertesei
A Trade magazin ötödször hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >