Két magyar METRO partner élőben szurkolhat Wolf Katinak
A Düsseldorfban megkezdődött 56. Eurovíziós Dalfesztivál hivatalos beszállítója a METRO Cash & Carry Németország. A profi vevők partnere több mint 30 000 fős nemzetközi publikumnak biztosítja magas minőségű termékeit és sokszínű vendéglátóipari megoldásait a rendezvény idején.
Az idei Eurovíziós Dalfesztiválon Wolf Kati képviseli Magyarországot, aki mielőtt Németországba utazott, Győrújbaráton vállalta egyik utolsó hazai fellépését. Az itt rendezett majális másik fő attrakciója egy óriás melegszendvics volt, amellyel hazai rekordot állított fel a város. A METRO Kereskedelmi Kft. támogatásával kiváló alapanyagokból készült az 555 centiméter hosszú és 55 centi széles melegszendvicshez 20 kiló gombakrémet, 7 kiló sajtot, ezen kívül a kenyér elkészítéséhez 20 kiló lisztet használtak.
Két szerencsés magyar METRO partner is kiutazhatott Düsseldorfba, Fejszésné Csernai Mária és Szűcs Klára partnerével élőben drukkolhatnak a magyar versenyzőnek. Ők egy online regisztrációval kerültek be a játékba, majd onnan kisorsolásra.
Az idei nemzetközi dalversenyre, amelynek mottója “Feel your heart beat”, a szervezők Európa szinte minden országából várnak vendégeket. A METRO Cash & Carry sajátmárkás termékeivel, mint például a Rioba, Aro, Horeca Select, vagy a prémium termékek márkája a Fine Food, jelen lesz a városszerte rendezett, a dalfesztiválhoz kapcsolódó eseményeken. Düsseldorf hotel és étteremi szegmense jelentősen profitálhat a nagyszabású nemzetközi rendezvényből, így természetesen METRO professzionális vevői is. „Nagyszerű lehetőség ez számunkra, hogy ismét igazoljuk kompetenciánkat, és minőségi termékeinkkel és színvonalas szolgáltatásainkkal segítsük partnereinket a verseny idején is, minden METRO országban, illetve partnereinknek is lehetőséget teremtsünk egy ilyen eseményen való részvételre” – Dávid Gábor, a METRO Kereskedelmi Kft. Vevőmenedzsment igazgatója.
Az együttműködés jól példázza a METRO Csoport elkötelezettségét az Eurovíziós Dalfesztivál iránt. A jelentős esemény hivatalos partnereként és nemzetközi kereskedelmi vállalatként ugyanazokat az eszméket támogatja a METRO, mint ami az Eurovíziós Dalfesztivál célkitűzése is: összehozni a különböző nemzetek népeit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >