Két környezetvédelmi innovációs díjat nyert a Tetra Pak
A Tetra Pak, a világ vezető élelmiszer feldolgozó és csomagolóanyag gyártó vállalata két díjat nyert el a november 12-ei World Beverage Innovation Awards (Nemzetközi Ital Innovációs Díj) ünnepségén a németországi Nürnbergben. A kartondoboz és műanyag tető különválasztását lehetővé tevő Tetra Top® a Legjobb Kartondoboz, a Tetra Pak növényi alapanyagból készült kupakja pedig a Legjobb Zárási Megoldás kategóriában lett díjnyertes.
A Legjobb Kartondoboz kategóriában a bírák olyan tulajdonságokat értékeltek, amilyeneket a Tetra Top® nyújt a fogyasztóknak: a doboz kényelmes használhatóságát, a karton környezeti jellemzőit, korszerű kinézetét és tapintását. A szelektív gyűjtést és az újrahasznosítást megkönnyíti, hogy a kartonfelületen előre kialakított perforációnak köszönhetően a műanyag tető egy hüvelykujjnyi nyomással egyszerűen leválasztható a dobozról.
A Legjobb Zárási Megoldás kategóriában a Tetra Pak kupakját a növényi alapanyagból készült magas sűrűségű polietilén (HDPE) innovatív felhasználása miatt díjazták. A kupak a hagyományos kőolaj alapanyagú műanyagokkal szemben cukornádból készül. A megújuló alapanyagból készített kupakok használata a 2014-ben globálisan várhatóan eléri az 1,7 milliárdot, ami 45%-os növekedés az elmúlt évhez képest. A növényi alapanyagú kupak sikere jelentős lépést jelent a vállalat célja, a 100%-ban megújuló forrásból származó csomagolás gyártása felé.
„Manapság a fogyasztók elvárják, hogy a vállalatok olyan termékeket kínáljanak nekik, amelyek használatával környezettudatos magatartást alakíthatnak ki” – mondta Charles Brand, a Tetra Pak Marketing és Termék Menedzsmentjének alelnöke. „A mostani kitüntetés annak a sok, ügyfeleinkkel együtt töltött munkaórának az elismerése, amelynek során a mai környezettudatos fogyasztói igényeknek megfelelő termékek kifejlesztésén dolgozunk.”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >