Két év után kivonul a Nielsen PRISM kutatásából a Wal-Mart
A kutatócég elmondta a Wal-Mart távozásával nem áll meg az élet, 15 másik nagy lánc és számos FMCG óriás cég továbbra is részt vesz a felmérésben.
Az amerikai instore piacról
adatokat szolgáltató PRISM (Pioneering Research for an
In-Store Metric) kutatás a Procter & Gamble, a Wal-Mart, a
Starcom MediaVest Group and az In-Store Marketing Institute
kezdeményezésére 2006-ban kezdődött. A
kutatáshoz a Nielsen csak később csatlakozott.
A hírhedten kevés adatot
szolgáltató Wal-Mart kezdetben lelkesen részt
vett a munkában, de indoklásuk szerint az így
nyilvánosságra kerülő információk
már nem összeegyeztethetőek adatszolgáltatási
irányelveikkel.
A PRISM konzorcium olyan óriásokat
tömörít, mint a Target, a Kmart, a Kroger, a
Walgreens, a P&G, az Unilever, a Kraft vagy a Coca-Cola.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >