Két év alatt megfeleződött a bevásárlószatyrok mennyisége
Hét vezető brit kiskereskedelmi üzletlánc – köztük a Tesco, az Asda és a J Sainsbury – közreműködésével májusban közel felére csökkent a forgalomban lévő bevásárlószatyrok száma Nagy-Britanniában 2006. májusához képest.
Az üzletláncok még 2008-ban kötöttek önkéntes megállapodást a kormánnyal, vállalva, hogy felére csökkentik a forgalomban lévő bevásárlószatyrok mennyiségét. A legutóbbi felmérés eredménye azt igazolja, hogy az áruházak majdnem elérték céljukat, idén májusban ugyanis összesen 372 millió zacskót adtak a vásárlóknak, mely 48 százalékos csökkenés a 2006-os év azonos időszakának 718 millió darabos adatához képest.
A környezetvédelmi miniszter pozitívan értékelte az eredményt, kiemelve,, hogy ezáltal komoly megtakarítások érhetők el, mert nem kell az eldobott szatyrokat újrahasznosításra begyűjteni és kiválogatni – írja a Bloomberg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Idei győztes sorrend: Grand Automotive East, Tesco Magyarország, Nestlé Hungária
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Bejgli, töltött káposzta és online csalások – a szaporodó kiberbűnözés miatt ez lehet sokaknak a karácsonyi menü
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyar szakmai vezetés is formálta a globális gazdasági döntéseket Dél-Afrikában a történelmi B20 csúcstalálkozón
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
