Két év alatt húsz SPAR partner-üzlet nyílt
Az első SPAR partner-üzlet 2012 szeptemberében nyitott meg Móron. A 2014. október 9-én Táton, illetve Budapesten, a Szent László úton megnyílt két legújabb egységgel immár húszra nőtt a SPAR magánkereskedői partneregységeinek a száma.
A franchise megjelenése a SPAR értékesítési rendszerének harmadik csatornáját jelenti, az INTERSPAR hipermarketek és a SPAR szupermarketek mellett. Ez a megoldás jól ismert a négy földrészre kiterjedő cégcsoportban, hiszen a SPAR a világ legnagyobb, önkéntes alapon szerveződött kereskedelmi lánca, amely 36 országban döntően kiskereskedők franchise típusú szerveződéseként, ugyanazon a néven és egységes logóval, nem multinacionális alapon tevékenykedik.
Feltételek és előnyök
A hazai franchise-tagoknak legalább 100 négyzetméter eladótér feletti üzlettel kell rendelkezniük. A legkisebbekből SPAR market boltok lehetnek, az e fölöttiek pedig a SPAR partnerek. SPAR express néven tesztjelleggel öt olyan szupermarket működik, mely OMV töltőállomásokon kapott helyet. Az üzleteknek meg kell felelniük a SPAR üzleti normáinak – például tisztaság, rendezettség –, továbbá egyebek mellett alkalmasnak kell lenniük az áruszállítók zavartalan fogadására. Természetesen megfelelő pénzügyi garanciális háttér is szükséges.
Az együttműködés kölcsönösen előnyös a felek számára. A megkötött megállapodás értelmében a partnerkereskedő önállóságát megtartja, de boltjának választéka nő, és élvezheti a SPAR által kínált előnyöket, annak több szolgáltatását. A SPAR partner bolt kapcsolódik a SPAR vásárlói rendszeréhez: a SuperShop kártyákat elfogadják, az akciós újságokban meghirdetett termékek ott is elérhetőek, és a hűségakciók is érvényesek. A megállapodás része egy komplex, „kulcsrakész” áruforgalmi rendszer, ami biztosítéka a SPAR-minőségnek. Az üzlet kínálata kibővül, és sok SPAR márkatermék és csak a SPAR-nál forgalmazott exkluzív márka is bekerül a bolt választékába.
A hazai kisvállalkozásokkal kialakított együttműködések révén a SPAR vásárlói által ismert és kedvelt szolgáltatások még több helyen válnak elérhetővé a fogyasztók számára. Ugyanakkor mindazon előnyök, melyekkel egy tulajdonosként, családi vállalkozásként üzemeltetett egység rendelkezik (kiszolgálási színvonal, vevőismeret, a vásárlókkal való személyes kapcsolat), hosszabb távon beépül a SPAR üzleti kultúrájába is, tovább emelve annak színvonalát.
Tát és Budapest, Szent László út
A táti SPAR partner egységet Juhász Róbert tulajdonos és ifj. Bátori József boltvezető üzemelteti. A 10-es főút mellett elhelyezkedő 350 m2 eladóterű, családias légkörű üzlet az első SPAR áruház a településen. A vadonatúj boltban mindent megtalálnak a vásárlók, amit a napi bevásárlásaik során keresnek. A már megszokott élelmiszerek mellett a SPAR márkatermékei is jelen vannak a polcokon, valamint a SPAR húsüzemének előrecsomagolt termékei közül is lehet válogatni.
Kozma Béla és Fodor Pál kereskedők a tervek szerint öt újabb SPAR franchise-egységet nyitnak a közeljövőben, melyek közül a Szent László úti az első. Ezen a helyen korábban is élelmiszerbolt működött, mostantól azonban 220 m2-en SPAR designelemekkel és a SPAR-nál megszokott széles és gazdag választékkal, friss zöldséggel-gyümölccsel, csemegepulttal és látványpékséggel várják a vásárlókat. (x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >