Két és fél milliárd forinttal száll be a Woltba a Netpincér anyacégének társalapítója
Sikertörténetet írhat és globális márkává válhat a finn Wolt a Netpincért is tulajdonló Delivery Hero társalapítója, Lukasz Gadowski szerint. A német-lengyel kockázatitőkebefektető 7,5 millió eurót, azaz több mint két és fél milliárd forintnak megfelelő összeget invesztál a világ 23 országában és több mint 100 városában jelenlévő technológiai cégbe.
A hat évvel ezelőtti Finnország fővárosában, Helsinkiben alapított, jelenleg már a világ 23 országában aktív, immár Magyarországon is 7 városban működő, összesen 500.000 regisztrált felhasználóval rendelkező Wolt legutóbb a német ételrendelési piacon vetette meg a lábát: ott, ahol az egyik megkerülhetetlen szereplő az a Delivery Hero, amely 2016-ban vásárolta fel a szintén német Foodpandát, így azóta a Netpincérnek is a tulajdonosa.
A világ egyik legnagyobb online ételrendelő hálózatának számító Delivery Hero társalapítója Lukasz Gadowski internetes vállalkozó és befektető. Az Európa egyik legkiterjedtebb mikro-merchandising platformjának (Spreadshirt.net) indulásánál is bábáskodó német-lengyel szakember nevéhez fűződik az első három német weboldal közé tartozó StudiVZ.net közösségi hálózat elindítása, valamint Németország vezető privát értékesítési klubjának (Brands4friends.com) az alapítása.
„Azért fektetek a Woltba, mert kiváló minőségű szállítási szolgáltatást kínálnak, lehetőségük van globális márkává válni, én pedig hozzá akarok járulni a sikereikhez, segíteni szeretném a csapatot hosszú távú céljai elérésében” – fogalmazott Lukasz Gadowski, aki üzleti angyalként 7,5 millió euróval száll be a Woltba.
Miki Kuusi, a Wolt vezérigazgatója és társalapítója szerint a befektetés nem a pénzről szól, hanem sokkal inkább az együttműködésről. „A Delivery Hero egyik társalapítójaként Lukasz az iparág minden csínját-bínját ismeri, és első kézből van elképzelése arról is, hogyan válhatunk nemzetközi márkává. Az ehhez vezető úton természetesen továbbra is az ügyfeleket tekintjük első számú prioritásnak, ahogyan arra is odafigyelünk, hogy hatékonyságra alapozott növekedésünk hosszú távon fenntartható legyen” – tette hozzá Miki Kuusi, aki a lokális rendezvényből a világ egyik vezető technológiai és befektetői seregszemléjévé fejlesztett Slush technológiai vásár társalapítójaként és vezérigazgatójaként vált ismertté.
Kapcsolódó cikkeink
A pizza ment a legjobban a Wolton a magyar-svájci meccs alatt
A magyar-svájci EB-mérkőzés nemcsak a futballpályán kínált izgalmas pillanatokat, hanem…
Tovább olvasom >Bezárja online üzleteit a Foodora Ausztriában
A Delivery Hero leányvállalata, a foodora azt tervezi, hogy bezárja…
Tovább olvasom >1,25 milliárd dollárért veszi meg az Uber a foodpanda Taiwant
1,25 milliárd dolláros megállapodást kötött az Uber a Delivery Hero…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >