Két aranyérmet is nyertek az Aldi-whiskyk
Idén is taroltak az Aldi alkoholos italai a rangos Spirits Business Scotch Whisky Masters versenyen. A diszkontáruházlánc két saját márkáját – a Highland Black Scotch Whiskyt és az Islay Single Malt Scotch Whiskyt – egyaránt aranyéremmel díjazta a szakmai zsűri – olvasható az Origón.
Az Aldi ezzel megmutatta, hogy a minőség nem feltétlenül drága, hiszen a Highland Black 17 dollárba (4900 forint), míg az Islay 23 dollárba (6600 forint) kerül.
Az Aldi italai már korábban is arattak sikereket, az áruházlánc tavaly is több aranyéremmel térhetett haza a megmérettetésből. Az előző évben a díjazottak között volt a diszkontlánc rozé bora, amely ezüstérmet nyert, valamint a whiskyjeik is több aranyérmet zsebeltek be. Tavaly ráadásul az aldis gint választották a világ legjobbjának.
A The Spirits Business Scotch Whisky Masters emellett olyan neves whiskyket is díjazott, mint a Kilchoman Machir Bay és a Glen Scotia 18 Year Old. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Glutént tartalmazhat: proteinszeletet hívott vissza az Aldi Magyarországon
Az Aldi Magyarország visszahívott egy népszerű proteinszeletet, miután kiderült, hogy…
Tovább olvasom >Húsvéti defláció: 7,5%-kal olcsóbb a húsvéti menü az ALDI-ban
Húsvét közeledtével az ünnepi asztal lenépszerűbb termékeinek árát csökkenti az…
Tovább olvasom >Radikális árcsökkenés az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország jelentős árcsökkentést hajt végre húsvét előtt. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >