Két aranyérmet is nyertek az Aldi-whiskyk
Idén is taroltak az Aldi alkoholos italai a rangos Spirits Business Scotch Whisky Masters versenyen. A diszkontáruházlánc két saját márkáját – a Highland Black Scotch Whiskyt és az Islay Single Malt Scotch Whiskyt – egyaránt aranyéremmel díjazta a szakmai zsűri – olvasható az Origón.
Az Aldi ezzel megmutatta, hogy a minőség nem feltétlenül drága, hiszen a Highland Black 17 dollárba (4900 forint), míg az Islay 23 dollárba (6600 forint) kerül.
Az Aldi italai már korábban is arattak sikereket, az áruházlánc tavaly is több aranyéremmel térhetett haza a megmérettetésből. Az előző évben a díjazottak között volt a diszkontlánc rozé bora, amely ezüstérmet nyert, valamint a whiskyjeik is több aranyérmet zsebeltek be. Tavaly ráadásul az aldis gint választották a világ legjobbjának.
A The Spirits Business Scotch Whisky Masters emellett olyan neves whiskyket is díjazott, mint a Kilchoman Machir Bay és a Glen Scotia 18 Year Old. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Vizsgálja a Gazdasági Versenyhivatal az Aldi piacelsőségi állításait
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárást indított az Aldi Magyarország…
Tovább olvasom >Öt év alatt 60%-os növekedést ért el az Aldi Spanyolországban
Az Aldi Nord az elmúlt öt év leggyorsabban növekvő élelmiszerláncává…
Tovább olvasom >Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >