Készüljünk a nyárra a XIXO legújabb, trendi ízével!
Limitált kiadású fúziós ízzel kedveskedik a minőségi jegesteák kedvelőinek a XIXO –
júniustól elérhető a boltok polcain a görögdinnye-málna ízű fekete tea.

Új íz
A nyár közeledtével ismét egyre csak nő a kereslet a hideg frissítők, többek között a jegesteák iránt is. Az időpont tehát tökéletes a limitált kiadású XIXO nyári Ice Tea bevezetésére, amely elhozza 2022-es év trendi ízét, a görögdinnyét és most málnával párosítja, hiszen egy forró nyári napon nincs is hűsítőbb egy lédús, édes görögdinnyénél, amely a pirosbogyós málnával nagyszerű harmóniát alkot.
„Az utóbbi évek meghatározó trendjévé váltak a fúziós ízek, és a limitált kiadású üdítők is egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek, így a piaci igényekre tökéletes választ nyújt a XIXO legújabb variánsa. Éppen ezért az új jegestea nem is egy, hanem rögtön két ízt hoz, a görögdinnye és a málna ütős kombinációja garantálja a valódi felfrissülést”
– mondta el a termék bevezetésének hátteréről Vecsei Márton, a XIXO márkavezetője.
A limitált kiadású görögdinnye-málna ízű XIXO Ice Tea a termékcsalád többi tagjához hasonlóan természetes teakivonattal és valódi gyümölcstartalommal készül, sem mesterséges színezéket, sem tartósítószert nem tartalmaz. A 250 ml-es aludobozos kiszerelésben is elérhető szezonális terméket júniustól találhatják meg a jegestea kedvelők a boltok polcain és a XIXO webshopban.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti üdítőital-portfolióját a Kofola ČeskoSlovensko
A cseh Kofola ČeskoSlovensko új gyümölcslevekkel és jegesteákkal bővítette portfólióját.…
Tovább olvasom >Sorsfordító a kétgyermekes anyuka életében a XIXO 10 millió forintos fődíja
Izgalmakkal teli hetek után véget ért a XIXO történetének eddigi…
Tovább olvasom >A jegestea színe-java
A jegestea szegmens a dinamizmus és a sokszínűség színtere az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >10 előadó, 1 ügy, 1 SUPERALBUM – mert minden gyermek hangja számít
A Banana Records kiadó és kreatív ügynökség egy különleges zenei…
Tovább olvasom >