Készüléktől az evőeszközökig

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 06. 07. 00:52

A METRO évek óta foglalkozik grilleszközök, grillkiegészítők forgalmazásával. Áruházai komplett szolgáltatásokat kínálnak.

– Ma már a fogyasztók figyelnek arra, hogy a grillkészülék ne csak alapfunkcióban, de megjelenésében is igazodjon
a környezethez, amibe el kívánják helyezni, ezért igen fontos, hogy méretben, színben, funkcióban is többféle alternatívát kínáljunk – emeli ki Krubl Yvette, a METRO Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője. – A válság hatásai azonban még érződnek. A fogyasztók többsége még mindig racionalizálja az éttermi fogyasztásait, ami hat a vendéglátós grillezésre.
Ez a csökkenés viszont növekményként jelentkezhet az otthoni grillezésben, azaz ebbe az irányba tolódhat el a készülékek és járulékos termékek beszerzése is. Mára az otthoni grillezésnek kialakult a kultúrája. Töretlen népszerűségnek örvend
a gázzal működő, könnyen mozgatható, sokfunkciós grillkocsi,
amelynek szintén számos változata kapható. A hagyományosabb grillezéshez megtalálható az áruházakban a faszén, annak 10 kg-os, gasztro kiszerelése, valamint brikett és vulkánbrikett is. Grillezni való húsokból igen széles a kínálatuk: szárnyas-,
vad-, sertés- és marhahús-féleségek. Ezek tőkehúsként és előkészített (szeletelt vagy előpácolt) termékekként egyaránt kaphatók. Óriási a kínálat grillkolbászokból, marinádozott császárhúsokból, saslikokból, marinádozott sertésbordákból, magyaros csirkeszárny-, alsócomb-, mellfilé- vagy sasliktermékekből.

– Kimondottan a horeca-szektor részére vödrös kiszerelésű termékeket kínálunk, például marinádozott sertéstarját, marinádozott bordát – jegyzi meg Krubl Yvette. – Ezek mind mennyiségükben, mind előkészítettségükben igen jó alternatívát nyújthatnak a vendéglátóegységeknek.

A METRO Grillkatalógus a termékek és kiegészítők széles skáláját vonultatja fel. A Vevőakadémián indított képzésekkel is próbálják az ismereteket bővíteni.

Kapcsolódó cikkeink