Készüléktől az evőeszközökig
A METRO évek óta foglalkozik grilleszközök, grillkiegészítők forgalmazásával. Áruházai komplett szolgáltatásokat kínálnak.
– Ma már a fogyasztók figyelnek arra, hogy a grillkészülék ne csak alapfunkcióban, de megjelenésében is igazodjon
a környezethez, amibe el kívánják helyezni, ezért igen fontos, hogy méretben, színben, funkcióban is többféle alternatívát kínáljunk – emeli ki Krubl Yvette, a METRO Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője. – A válság hatásai azonban még érződnek. A fogyasztók többsége még mindig racionalizálja az éttermi fogyasztásait, ami hat a vendéglátós grillezésre.
Ez a csökkenés viszont növekményként jelentkezhet az otthoni grillezésben, azaz ebbe az irányba tolódhat el a készülékek és járulékos termékek beszerzése is. Mára az otthoni grillezésnek kialakult a kultúrája. Töretlen népszerűségnek örvend
a gázzal működő, könnyen mozgatható, sokfunkciós grillkocsi,
amelynek szintén számos változata kapható. A hagyományosabb grillezéshez megtalálható az áruházakban a faszén, annak 10 kg-os, gasztro kiszerelése, valamint brikett és vulkánbrikett is. Grillezni való húsokból igen széles a kínálatuk: szárnyas-,
vad-, sertés- és marhahús-féleségek. Ezek tőkehúsként és előkészített (szeletelt vagy előpácolt) termékekként egyaránt kaphatók. Óriási a kínálat grillkolbászokból, marinádozott császárhúsokból, saslikokból, marinádozott sertésbordákból, magyaros csirkeszárny-, alsócomb-, mellfilé- vagy sasliktermékekből.
– Kimondottan a horeca-szektor részére vödrös kiszerelésű termékeket kínálunk, például marinádozott sertéstarját, marinádozott bordát – jegyzi meg Krubl Yvette. – Ezek mind mennyiségükben, mind előkészítettségükben igen jó alternatívát nyújthatnak a vendéglátóegységeknek.
A METRO Grillkatalógus a termékek és kiegészítők széles skáláját vonultatja fel. A Vevőakadémián indított képzésekkel is próbálják az ismereteket bővíteni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >