Készül Bruce Willisszel a Hell új reklámfilmje
Folytatja az együttműködést Bruce Willisszel a Hell Energy, a világ egyik legismertebb és Magyarország piacvezető energiaital-márkája. A szupersztár újabb két évig lesz a Hell globális reklámkampányának arca. A Hell új kampányfilmjét március elején kezdik forgatni New Yorkban, ebben a Hell energiaitala mellett a Hell Energy Coffee is megjelenik.
– Két évvel ezelőtti választásunk sikerét leginkább a fogyasztóink visszajelzése mutatja, hiszen ők döntenek nap mint nap a kedvenc energiaitaluk mellett. Bruce Willisben ráadásul megvan mindaz, amit a HELL márka is képvisel: erő, dinamizmus és merészség. Az elmúlt időszak közös munkája abban is megerősített minket, hogy a minőség iránti elkötelezettségünk is hasonló, így nem is volt kérdés a folytatás – mondta Pantl Péter, a HELL ENERGY nemzetközi kommunikációs és marketingigazgatója.
Az új reklámszpotban a hollywoodi sztár társa a 6,6 milliárdos nézettségű „Despacito” klipből ismert gyönyörű modellszínésznő, Zuleyka Rivera lesz. //
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a HELL New Gen
A HELL ENERGY bemutatja legújabb innovációját, a HELL New Gen-t,…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >