Készpénzmentesen fizethetnek a Coca-Cola HBC Magyarország ügyfelei
Banki és fintech együttműködésnek köszönhetően a Coca-Cola HBC vállalatcsoporton belül elsőként Magyarországon fizethetnek ezután azonnali átutalással és kártyával az italgyártó vállalat ügyfelei. A fejlesztéssel a Coca-Cola HBC Magyarország és mintegy 35 ezer vevőpartnere számára is lényegesen egyszerűbbé, gyorsabbá és biztonságosabbá válnak a pénzügyi tranzakciók, ez lehetőséget nyújt arra, hogy a készpénzforgalom csökkenjen, és az egyre népszerűbb azonnali fizetési megoldás még gyorsabb ütemben terjedhessen.
A Coca-Cola HBC Magyarország első körben 400 darab myPOS Carbon eszközt helyez forgalomba az IQOM Kft., a myPOS magyarországi disztribúciós partnere által fejlesztett CCHBC Pay alkalmazással, amellyel érintésmentesen lehet kártyával és azonnali átutalással is fizetni.
A Coca-Cola HBC Magyarország disztribúciós hálózatában 2021-ben a mintegy 26 ezer vevőpartner közül csaknem 80% fizetett rendszeresen készpénzzel, aminek eredményeképp összesen 351 ezer készpénzes vásárlásra került sor. A vállalat a szolgáltatási szint emelését szolgáló új fizetési lehetőséget valamennyi vevőpartnerének fel fogja kínálni a jövőben. //
Kapcsolódó cikkeink
Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >Nébih: fémdarabok találhatók a Coca-Cola HBC Austria GmbH által gyártott egyes üdítőitalokban
Az osztrák hatóság az EU élelmiszer- és takarmánybiztonsági riasztási rendszerén…
Tovább olvasom >Termékvisszahívást rendelt el a Coca-Cola HBC Ausztriában
Elővigyázatosságból visszahívta fél literes kiszerelésű, különböző szénsavas italait a Coca-Cola…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >