Készpénzfelvételi szolgáltatást vezet be az Aldi Nord Németországban
2024. október 14-től minden németországi üzletében lehetővé teszi az Aldi Nord, hogy a vásárlók készpénzt vegyenek fel a pénztárnál.
A szolgáltatás keretében a vásárlók alkalmaként legfeljebb 200 eurót vehetnek fel 10 eurós címletekben, a minimum vásárlási összeg pedig mindössze egy euró. Az új szolgáltatás különösen azoknak lehet nagy segítség, akik olyan területeken élnek, ahol kevés a bankfiók vagy a bankautomata.
Aldi Nord a Rewe, Penny, Aldi Süd és más üzletláncok példáját követve vezeti be a szolgáltatást, akiknél ez már egy ideje elérhető. A Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) szerint ma már több mint 22 ezer üzletben, drogériában, barkácsáruházban és benzinkútnál lehet készpénzt felvenni.
A vásárlók Maestro- és V-Pay-Girokártyákat, illetve Master- és Visa-kártyákat is használhatnak a készpénzfelvételhez, beleértve az érintés nélküli – például okostelefonos – fizetési megoldásokat is. Az Aldi Nord szerint a készpénzfelvételi lehetőség bevezetését az erre irányuló megnövekedett vásárlói igény indokolja, különösen azokban a régiókban, ahol a banki szolgáltatások elérhetősége korlátozott.
A korábban néhány régióban – így például Hertenben és Sievershausenben – tesztelt szolgáltatást a vásárlók és az alkalmazottak egyaránt pozitívan fogadták. Vidéki területeken egyre nehezebb a készpénzhez jutás a bankfiókok bezárása és az automaták számának csökkenése miatt.
Lebensmittelpraxis
Kapcsolódó cikkeink
A Globus hipermarketek a helyben készült termékekkel különbözteti meg magát
Jól boldogulnak a német Globus hipermarketek a diszkontok és a…
Tovább olvasom >Ingyenes készpénzfelvétel a boltokban: miért nem használjuk?
Több mint másfél éve lépett életbe Magyarországon az a szabályozás,…
Tovább olvasom >Megszünteti a Kaufland fulfillment szolgáltatását
A német Kaufland online piactér bejelentette, hogy megszünteti a Fulfillment…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >