Késő ősszel nyílhat az Arena Plaza
Az összesen 180 ezer négyzetméteres beépített területtel rendelkező bevásárlóközpontban 65 ezer nm bérbeadható területen közel 200 kiskereskedelmi üzlet kap majd helyet.
Továbbra is október 30-ára ígéri a fejlesztő Plaza Centers a
Kerepesi úton épülő Arena Plaza megnyitását. Budapest egyik legnagyobb
plázájában több nagy nemzetközi divatcég is bérel majd üzletet. Olyan prémium
márkák lesznek jelen, mint a Tommy Hilfiger, a Boss, a Ralph Lauren, a Paul
& Shark és a Lacoste.
Az Arena Plazaban 10 ezer négyzetméteres Tesco hipermarket
tölti majd be az igen fontos "élelmiszer-funkciót", mely
kulcsfontosságú a bevásárlóközpontok sikerét illetően. A kétszintes
mélygarázsban összesen 2,800 autó parkolhat majd le. Ezzel szemben a
tömegközlekedés problematikájára továbbra sem kínál megoldást a fejlesztő.
A bevásárlóközpont ugyanis a Kerepesi úton, a Stadionok és a Keleti pályaudvar
metrómegálló között helyezkedik el, vagyis ellentétben a főváros igazán sikeres
plázáival (Mammut, Árkád, Westend) nem metrómegálló közvetlen szomszédságában
feszik. Információink szerint a Plaza Centers egy fedett mozgójárda ötletét is
felvetette, mely valamelyik (vélhetően a Keleti pályaudvar) metrómegállótól
segítené az átjutást a plázába.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >