Kersia néven folytatja a globális élelmiszerbiztonsági vállalat
Új néven folytatja működését az élelmiszerbiztonság globális szereplője, a francia hátterű Kersia Csoport, amely olyan nagyvállalatok, mint a Hypred, Antigerm, LCB Food Safety, G3 Química és a Kilco akvirálásával jött létre. A 2017 eleje óta lezajlott akvizícióknak köszönhetően a 90 országban, köztük Magyarországon is jelenlevő vállalatcsoport megduplázta méretét, és szeretné tovább növelni szerepét a mezőgazdasági higiénia valamint az élelmiszerfeldolgozás területén.
A Kersia járványvédelemre és élelmiszerbiztonságra specializálódott világcég. Az Ardian Group mint többségi befektető segítségével létrehozott vállalatcsoport nemzetközi piacokon elismert márkái (Hypred, Antigerm, LCB Food Safety, G3 és Kilco) egy erősen szabályozott környezetben dolgoznak azon, hogy innovatív higiéniai megoldásaikkal és termékeikkel, valamint az optimális termelési feltételek kialakításával biztosítsák a minőségi élelmiszerelőállítást.
„Az elmúlt időszakban alkalmazott felvásárlási stratégiánknak köszönhetően a Kersia a járványvédelem és az élelmiszerbiztonság egyik globális vezető szereplőjévé lépett elő, amely a piacnál dinamikusabb organikus növekedési ütemmel büszkélkedhet. Egy olyan új vállalatot hívtunk életre, melynek törekvése, hogy a piac egyik legmegbízhatóbb partnereként egyetlen szakterületre összpontosítva kielégítse a biztonságos állattenyésztés és élelmiszeripari feldolgozás által támasztott igényeket. Minden erőforrásunkat, energiánkat, valamint regisztrációs, illetve kutatási és fejlesztési erőfeszítésünket ennek a célnak és az innovatív módszerek kifejlesztésének szenteljük” – mondta Sébastien Bossard, a Kersia vezérigazgatója.
Az vagy, amit megeszel – minőségi élelmiszerek a farmoktól az asztalokig
Az élelmiszerbiztonság egy egyre összetettebb kihívás. A globalizált gazdaságban napról napra több terméket és összetevőt értékesítenek a világban. Új állattenyésztési technikák jelennek meg, fejlődnek az élelmiszeripari technológiák, a fogyasztók saját egészségükkel és a bolygó jövőjével kapcsolatos aggodalmai nyomán pedig szigorodnak a szabályozások. Emellett az éghajlatváltozás miatti szélsőséges időjárási körülmények további kórokozók megjelenéséhez vezetnek, újabb és újabb, élelmiszerekből származó betegségeket eredményezve.
A Kersia célja, hogy a fertőzések megelőzésére szolgáló, átfogó megoldásaival megvédje az élelmiszeripari felhasználókat és a fogyasztókat a baktériumoktól, vírusoktól és egyéb kórokozóktól. A vállalat az élelmiszerláncra összpontosít, higiéniai megoldásokkal, a fertőzések megelőzésére szolgáló termékekkel védi az állatok, az élelmiszeripari dolgozók és a felhasználók egészségét, jólétét.
A vállalatcsoport új, kombinált portfóliójában több mint 30 év szakmai tapasztalatát és innovációját egyesíti. Az egyes cégek révén a világ 90 országában működő vállalat célkitűzése, hogy néhány éven belül elérje az évi 300 millió eurós árbevételt.
A Kersia a kelet-európai régióban leányvállalataival, valamint egy gyártóegységgel van jelen. Magyarországon a Hypred már több mint 15 éve jelentős piaci szereplő, míg az Antigerm is 25 év feletti múltra tekint vissza. A leányvállalatok portfóliója tisztító- és fertőtlenítőszerekből áll, valamint a Hypred ezen kívül takarmánykiegészítőket is forgalmaz a magyar piacon. Az LCB és a Kilco termékeit hazánkban disztribútorok értékesítik.
A Kersia jelenlegi piaci részesedése a magyarországi piacon szarvasmarhában 20% fölött van, míg a hús- és tejipar területén 35% körüli. Célja, hogy a következő három évben a hazai piacon vezető élelmiszerbiztonsági vállalattá váljon.
Kapcsolódó cikkeink
A helyszíni mentesítés a végéhez ér, de a védekezés folytatódik
A ragadós száj- és körömfájás vírusa elleni küzdelem a fertőzött…
Tovább olvasom >További segítség a ragadós száj- és körömfájás vírussal sújtott állattartóknak
Kihirdette a ragadós száj- és körömfájás vírus miatt előállt vis…
Tovább olvasom >AM: kártalanítással ösztönözi a kormány az állattenyésztés újraindítását a veszély elmúltával
A kormány kiemelt célja a ragadós száj- és körömfájás vírus…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >