Keretmegállapodás az MT Zrt.-vel
A Magyar Turizmus Zrt. és az MVI együttműködési keretmegállapodást kötött a „Gasztroélmények Éve 2016” kampány támogatásának témájában.
A két szervezet a megállapodásban vállalta, hogy az MT Zrt. szervezésében megvalósuló kampány ideje alatt egymás munkáját kölcsönösen kiegészítve és erősítve támogatják egymást a rendelkezésükre álló eszközökkel a Magyarország turisztikai kínálatának bemutatásával, népszerűsítésével járó feladatok végzésében – külföldön és belföldön egyaránt. A kampány koncepcionális céljai közé sorolható a gasztronómiai vonatkozású keresletélénkítés; a SZÉP kártya használatának ösztönzése; a vendéglátás, étterembe járás kultúrájának népszerűsítése, a vendégéjszaka-szám növelése; a turisták költésének növelése; az őstermelők és a gasztronómiával, vendéglátással foglalkozó kkv-k népszerűsítése, versenyképességének növelése is, minőségi kritériumok alapján. Az MVI és az MT Zrt. küldetésének metszéspontjaiból adódóan együttműködésük során kiemelt hangsúlyt fektetnek a kampány és egyben az ország turisztikai értékeinek népszerűsítésére.
Az szervezetek vezetői vállalták, hogy erőforrásaikat (tudásbázisukat, humán erőforrásaikat, kommunikációs lehetőségeiket) a fenti céloknak megfelelően a közös munka szolgálatába állítják.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >Egyre többen választják idén a Balatont Horvátország helyett – de nem dőlhetnek hátra a vendéglátósok
Bár erős forgalommal kecsegtet a 2025-ös nyári szezon a Balatonnál,…
Tovább olvasom >Szállodák a fenntarthatóságért
Becslések szerint a kereskedelemben keletkező élelmiszer-pazarlás 10%-áért a szállodák felelősek…
Tovább olvasom >