Kereskedelmi világkongresszus áprilisban
A kereskedelmi világkongresszusra, amelyet 2010. április 21–23. között Berlinben rendeznek, legalább 50 országból több mint 1000 felsővezetőt várnak. A „World Retail Congress” előadóinak száma meghaladja a 100-at. Köztük lesz az FMCG-kereskedelemből a Magyarországon is jelen lévő cégek közül Eckhard Cordes, a Metro elnök-vezérigazgatója és Laura Wade-Gery, a tesco.com és a Tesco Direct igazgatója.
A kongresszus fő témája „az új kiskereskedelem” a recesszióból való kilábalás korában és utána.
– Az első világkongresszust 2007-ben tartottuk azzal a céllal, hogy a kereskedelmi vállalatok vezetői áttekinthessék az ágazat fejlődésének lehetőségeit. Rövid idő alatt sikerült összehozni a szakma legnagyobb neveit és legfontosabb vállalatait – tájékoztatta a Trade magazint Ian McGarrigle, a kongresszus igazhatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >