Kereskedelmi Nívódíj a magyar termékekért
Új díjat alapít a kereskedőknek a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade magazin. Az elismerést az a kereskedelmi társaság kapja, amely a Magyar Termék védjegyhasználó cégeinek szavazatai alapján a legtöbbet tette a hazai termékek értékesítéséért, népszerűsítéséért. A díjat először az idén ítélik oda, és az FMCG-szektor legnagyobb rendezvényén, a Trade magazin által szervezett, szeptemberi Business Days konferencián adják át.
Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta, hogy a díjat azért hozták létre, hogy elismerjék azoknak az üzletláncoknak a munkáját, amelyek aktívan segítik a magyar termékek piacra jutását. Egyben ösztönözni is szeretnék a kereskedelmi hálózatokat arra, hogy aktívabban támogassák a Magyar Termék védjegyes áruk promócióját, értékesítését.
Az elmúlt évek eredményei alapján van is mit díjazni, és az értékelésre azokat kérik fel, akik a legjobban meg tudják ítélni, melyik üzletlánc segítette leginkább a védjegyes áruk eladását. A védjegyhasználók saját tapasztalataik alapján, ugyanakkor objektív kritériumokat pontozva mondanak véleményt a láncokról.
Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin főszerkesztője fontosnak tartja, hogy a kereskedelmi láncok ezzel a díjjal is visszajelzést kapjanak a magyar termékek értékesítését támogató tevékenységükről, jó gyakorlatukról. A Trade magazin, amely 2018-tól maga is védjegyhasználó, több díjat is működtet, és a főszerkesztő szerint ezek népszerűsége azt jelzi, hogy vásárlók ítélete mellett a szakma véleményére is szükségük van az FMCG-piac szereplőinek.
A „Kereskedelmi Nívódíj a Magyar Termékekért” meghirdetéséről a szervezők júniusban értesítik a kereskedelmi láncokat, amelyeknek lehetőségük nyílik saját anyagban bemutatni, hogyan segítették 2017-ben a Magyar Termék védjegyes áruk értékesítését áruházaikban.
Az elismerésre a kereskedőknek nem kell nevezniük, de beküldött bemutatkozó anyagaikra plusz pontokat kaphatnak a bírálat során a védjegyhasználó cégektől. A 164 védjegyhasználó minden, Magyar Termék védjegyes árut forgalmazó kereskedelmi hálózatra szavazhat meghatározott kritériumok alapján. A díjat a legtöbb pontot elérő társaság kapja.
Az értékelésnél számít majd a Magyar Termék védjegyes termékek forgalma az adott üzletláncban, a védjegyes termékek megjelenésére nyújtott felületek, lehetőségek, a kereskedelmi cégnél a védjegyes termékekkel megvalósult promóciók sikeressége, valamint az üzletlánc bemutatkozója. //
Kapcsolódó cikkeink
Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >A zöld kommunikáció csak megfelelő módon használva előny
Az elmúlt években alapvetően változott meg a fogyasztói magatartás, sokkal…
Tovább olvasom >Tanulás másképpen!
Mindannyian jól tudjuk, az egész élet egy tanulási folyamat. Soha…
Tovább olvasom >További cikkeink
Történetének legnagyobb beruházását valósítja meg 9 milliárd forintból a BioTechUSA cégcsoport
Történetének legnagyobb beruházását valósítja meg 9 milliárd forintból a tisztán…
Tovább olvasom >Terjednek Németország vidéki területein az automata üzletkoncepciók
Németországban az okosboltok szcénája rohamtempóban fejlődik, és a vidéki területeken…
Tovább olvasom >