Kereskedelmi Nívódíj a magyar termékekért
Új díjat alapít a kereskedőknek a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade magazin. Az elismerést az a kereskedelmi társaság kapja, amely a Magyar Termék védjegyhasználó cégeinek szavazatai alapján a legtöbbet tette a hazai termékek értékesítéséért, népszerűsítéséért. A díjat először az idén ítélik oda, és az FMCG-szektor legnagyobb rendezvényén, a Trade magazin által szervezett, szeptemberi Business Days konferencián adják át.
Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta, hogy a díjat azért hozták létre, hogy elismerjék azoknak az üzletláncoknak a munkáját, amelyek aktívan segítik a magyar termékek piacra jutását. Egyben ösztönözni is szeretnék a kereskedelmi hálózatokat arra, hogy aktívabban támogassák a Magyar Termék védjegyes áruk promócióját, értékesítését.
Az elmúlt évek eredményei alapján van is mit díjazni, és az értékelésre azokat kérik fel, akik a legjobban meg tudják ítélni, melyik üzletlánc segítette leginkább a védjegyes áruk eladását. A védjegyhasználók saját tapasztalataik alapján, ugyanakkor objektív kritériumokat pontozva mondanak véleményt a láncokról.
Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin főszerkesztője fontosnak tartja, hogy a kereskedelmi láncok ezzel a díjjal is visszajelzést kapjanak a magyar termékek értékesítését támogató tevékenységükről, jó gyakorlatukról. A Trade magazin, amely 2018-tól maga is védjegyhasználó, több díjat is működtet, és a főszerkesztő szerint ezek népszerűsége azt jelzi, hogy vásárlók ítélete mellett a szakma véleményére is szükségük van az FMCG-piac szereplőinek.
A „Kereskedelmi Nívódíj a Magyar Termékekért” meghirdetéséről a szervezők júniusban értesítik a kereskedelmi láncokat, amelyeknek lehetőségük nyílik saját anyagban bemutatni, hogyan segítették 2017-ben a Magyar Termék védjegyes áruk értékesítését áruházaikban.
Az elismerésre a kereskedőknek nem kell nevezniük, de beküldött bemutatkozó anyagaikra plusz pontokat kaphatnak a bírálat során a védjegyhasználó cégektől. A 164 védjegyhasználó minden, Magyar Termék védjegyes árut forgalmazó kereskedelmi hálózatra szavazhat meghatározott kritériumok alapján. A díjat a legtöbb pontot elérő társaság kapja.
Az értékelésnél számít majd a Magyar Termék védjegyes termékek forgalma az adott üzletláncban, a védjegyes termékek megjelenésére nyújtott felületek, lehetőségek, a kereskedelmi cégnél a védjegyes termékekkel megvalósult promóciók sikeressége, valamint az üzletlánc bemutatkozója. //
Kapcsolódó cikkeink
A Strand Fesztivál résztvevőit kérdezte a CBA az AI használatáról
A Strand Fesztiválon a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közösen megjelent…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/10. száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 168 oldalon jelent meg. Alább, a levél…
Tovább olvasom >Mesterművek néven podcastsorozatot indít a Magyar Termék!
A Magyar Termék Nonprofit Kft. hazánk egyik legjelentősebb szervezete a hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átfogó átalakításokkal próbálja újraéleszteni a Starbucksot Brian Niccol vezérigazgató
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol, átfogó reformokat tervez bevezetni…
Tovább olvasom >A tanulás fontosabb lett a karriernél
Nagyot fordult a világ a munkahelyeken. Ma már nem csak…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >