Kereskedelmi Nívódíj a magyar termékekért
Új díjat alapít a kereskedőknek a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade magazin. Az elismerést az a kereskedelmi társaság kapja, amely a Magyar Termék védjegyhasználó cégeinek szavazatai alapján a legtöbbet tette a hazai termékek értékesítéséért, népszerűsítéséért. A díjat először az idén ítélik oda, és az FMCG-szektor legnagyobb rendezvényén, a Trade magazin által szervezett, szeptemberi Business Days konferencián adják át.
Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta, hogy a díjat azért hozták létre, hogy elismerjék azoknak az üzletláncoknak a munkáját, amelyek aktívan segítik a magyar termékek piacra jutását. Egyben ösztönözni is szeretnék a kereskedelmi hálózatokat arra, hogy aktívabban támogassák a Magyar Termék védjegyes áruk promócióját, értékesítését.
Az elmúlt évek eredményei alapján van is mit díjazni, és az értékelésre azokat kérik fel, akik a legjobban meg tudják ítélni, melyik üzletlánc segítette leginkább a védjegyes áruk eladását. A védjegyhasználók saját tapasztalataik alapján, ugyanakkor objektív kritériumokat pontozva mondanak véleményt a láncokról.
Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin főszerkesztője fontosnak tartja, hogy a kereskedelmi láncok ezzel a díjjal is visszajelzést kapjanak a magyar termékek értékesítését támogató tevékenységükről, jó gyakorlatukról. A Trade magazin, amely 2018-tól maga is védjegyhasználó, több díjat is működtet, és a főszerkesztő szerint ezek népszerűsége azt jelzi, hogy vásárlók ítélete mellett a szakma véleményére is szükségük van az FMCG-piac szereplőinek.
A „Kereskedelmi Nívódíj a Magyar Termékekért” meghirdetéséről a szervezők júniusban értesítik a kereskedelmi láncokat, amelyeknek lehetőségük nyílik saját anyagban bemutatni, hogyan segítették 2017-ben a Magyar Termék védjegyes áruk értékesítését áruházaikban.
Az elismerésre a kereskedőknek nem kell nevezniük, de beküldött bemutatkozó anyagaikra plusz pontokat kaphatnak a bírálat során a védjegyhasználó cégektől. A 164 védjegyhasználó minden, Magyar Termék védjegyes árut forgalmazó kereskedelmi hálózatra szavazhat meghatározott kritériumok alapján. A díjat a legtöbb pontot elérő társaság kapja.
Az értékelésnél számít majd a Magyar Termék védjegyes termékek forgalma az adott üzletláncban, a védjegyes termékek megjelenésére nyújtott felületek, lehetőségek, a kereskedelmi cégnél a védjegyes termékekkel megvalósult promóciók sikeressége, valamint az üzletlánc bemutatkozója. //
Kapcsolódó cikkeink
Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >A helyi termékek ereje
Az Auchan Magyarország Kft. magyar termékekért tett tevékenységét ezüstéremmel jutalmazták az…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új AI alapú tervezőeszközzel segíti az amerikai kereskedőket az Alibaba
Az Alibaba International bevezette a kis- és középvállalkozások igényeire szabva…
Tovább olvasom >Jézus volt az első kommunikátor
Kőszegi András márkatanácsadó volt a Futuretalks Krozsó Szilviával podcastsorozatunk legutóbbi…
Tovább olvasom >