Kereskedelmi márkáival fokozná az eladásokat a Sainsbury
Az angol vásárlók szívesen teszik a kosarukba az élelmiszerláncok saját márkás termékeit.
Ezt támasztja alá a Sainsbury által szponzorált felmérés is, melyből kiderül vásárlóik 62% szívesebben vásárol kereskedelmi márkájú árucikket mint egy évvel ezelőtt. Egy másik, az Asda vásárlók
szokásait vizsgáló TNS kutatás
rámutatott, a vásárlók 58%-a spórol
a ruházati és egyéb, nem alapvető terméken.
A tízezer megkérdezett Asda vásárló
fele számára a takarékosságot az jelenti,
hogy étterem helyett otthon eszik.
A héten két nagy
élelmiszer lánc, a francia Carrefour és a
holland Ahold jelentette be, hogy a jövőben nagyobb figyelmet
fordít saját márkás terméksorának
fejlesztésére. A rendszerint ismert gyártók
által előállított saját márkás
termékek olcsóbbak a vevőknek, de nagyobb hasznot
jelentenek a kereskedőknek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >