Kereskedelmi márkáival fokozná az eladásokat a Sainsbury
Az angol vásárlók szívesen teszik a kosarukba az élelmiszerláncok saját márkás termékeit.
Ezt támasztja alá a Sainsbury által szponzorált felmérés is, melyből kiderül vásárlóik 62% szívesebben vásárol kereskedelmi márkájú árucikket mint egy évvel ezelőtt. Egy másik, az Asda vásárlók
szokásait vizsgáló TNS kutatás
rámutatott, a vásárlók 58%-a spórol
a ruházati és egyéb, nem alapvető terméken.
A tízezer megkérdezett Asda vásárló
fele számára a takarékosságot az jelenti,
hogy étterem helyett otthon eszik.
A héten két nagy
élelmiszer lánc, a francia Carrefour és a
holland Ahold jelentette be, hogy a jövőben nagyobb figyelmet
fordít saját márkás terméksorának
fejlesztésére. A rendszerint ismert gyártók
által előállított saját márkás
termékek olcsóbbak a vevőknek, de nagyobb hasznot
jelentenek a kereskedőknek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >77 ezer forint: ennyit terveznek idén költeni a magyarok karácsonyi ajándékra
Szeretteinkkel szívesebben találkozunk személyesen karácsonykor, az ajándékokat viszont egyre gyakrabban…
Tovább olvasom >A diabétesz előszobája: az elhízás megháromszorozza a cukorbetegség kialakulásának kockázatát
Miközben a cukorbetegséghez és annak szövődményeihez köthető halálozás folyamatosan nő…
Tovább olvasom >