Kereskedelmi márkáival fokozná az eladásokat a Sainsbury
Az angol vásárlók szívesen teszik a kosarukba az élelmiszerláncok saját márkás termékeit.
Ezt támasztja alá a Sainsbury által szponzorált felmérés is, melyből kiderül vásárlóik 62% szívesebben vásárol kereskedelmi márkájú árucikket mint egy évvel ezelőtt. Egy másik, az Asda vásárlók
szokásait vizsgáló TNS kutatás
rámutatott, a vásárlók 58%-a spórol
a ruházati és egyéb, nem alapvető terméken.
A tízezer megkérdezett Asda vásárló
fele számára a takarékosságot az jelenti,
hogy étterem helyett otthon eszik.
A héten két nagy
élelmiszer lánc, a francia Carrefour és a
holland Ahold jelentette be, hogy a jövőben nagyobb figyelmet
fordít saját márkás terméksorának
fejlesztésére. A rendszerint ismert gyártók
által előállított saját márkás
termékek olcsóbbak a vevőknek, de nagyobb hasznot
jelentenek a kereskedőknek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >