Kereskedelmi márkáival fokozná az eladásokat a Sainsbury
Az angol vásárlók szívesen teszik a kosarukba az élelmiszerláncok saját márkás termékeit.
Ezt támasztja alá a Sainsbury által szponzorált felmérés is, melyből kiderül vásárlóik 62% szívesebben vásárol kereskedelmi márkájú árucikket mint egy évvel ezelőtt. Egy másik, az Asda vásárlók
szokásait vizsgáló TNS kutatás
rámutatott, a vásárlók 58%-a spórol
a ruházati és egyéb, nem alapvető terméken.
A tízezer megkérdezett Asda vásárló
fele számára a takarékosságot az jelenti,
hogy étterem helyett otthon eszik.
A héten két nagy
élelmiszer lánc, a francia Carrefour és a
holland Ahold jelentette be, hogy a jövőben nagyobb figyelmet
fordít saját márkás terméksorának
fejlesztésére. A rendszerint ismert gyártók
által előállított saját márkás
termékek olcsóbbak a vevőknek, de nagyobb hasznot
jelentenek a kereskedőknek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: jó szezonra számítanak a csemegekukorica termelők
Idén jó szezonra számítanak a termelők, bőven jut a feldolgozóiparba…
Tovább olvasom >