Kereskedelem-specifikus megoldások az EuroCIS szakvásáron
2010. március 2-4. között rendezik meg Düsseldorfban az EuroCIS-t. Ez Európa egyetlen olyan szakvására, ahol átfogó képet kaphatunk a kereskedelemben alkalmazott legújabb informatikai megoldásokról.
Az eddigi jelentkezések alapján 20 országból 200 kiállító cég fejlesztéseivel ismerkedhet meg a várhatóan 5000 látogató.
– A modern kereskedelem minden fontos területét érintik az EuroCIS-en bemutatandó technológiák – tájékoztat Máté Szilvia, a düsseldorfi vásár magyarországi képviselője. – A készpénz nélküli fizetést optimalizáló pénztári rendszerek, illetve készletezési megoldások állnak az érdeklődés homlokterében, a vevők jobb kiszolgálása az eladáshelyen, továbbá az áru biztonságának növelése, a digitális video-megfigyelés, valamint az üzletek információval való ellátásának optimalizálása. Ezek a fejlesztések ma már nélkülözhetetlenek a kereskedelem versenyképessége és hatékonysága érdekében.
Valamennyi terület piacvezetője kiállít az EuroCIS-en, így az ADT Sensormatic, a Bizerba, a Checkpoint Systems, az EPSON, a GK Software, az IBM, a Mettler Toledo, a SAP, a Tomra Systems, a Torex Retail Solutions és s Wincor Nixdorf.
A pénztári és fizetési rendszerek korszerűsítését indokolja, hogy egyre növekszik a bankkártyával vásárlók aránya. Németországban a kiskereskedelem 2008. évi, 360 milliárd eurós forgalmából 36 százalékot tett ki a kártyás fizetések aránya.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >