Keresd a szarvast! Vadássz Te is!

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 08. 27. 08:00

Trade magazin HoReCa-különdíj: St. Hubertus 33 promóció és nyereményjátékA Zwack Unicum Nyrt. az évek során folyamatosan szervez a St. Hubertus 33 márka köré izgalmas promóciókat. A 2008. tavaszi időszakra a márka erősítésének és ismertségének növelése céljából a diákbulik kerültek a fókuszba.
A promóció kivitelezésére a Lauritzen Marketing Kft. kapott megbízást. A promóció célja a kóstoltatás mellett eladásösztönző akció lebonyolítása, promóciós játék koordinálása, hatékonyság mérése és visszacsatolás adása is volt. A termék új designjának, színvilágának tudatosítása, rögzítése is kiemelt szerepet kapott.
A Budapestről induló, a termék kék színvilágába öltözött hoszt- és hoszteszcsapatok összesen 52 helyszínt kerestek fel országosan. A promóció során a vásárlásra ösztönzés mellett a csapatok a „Hívd a szarvast!” promóciós játékban való részvételre buzdították a fogyasztókat. Ehhez előzőleg egy szarvas-telefonfülke került felállításra az üzletvezető által megjelölt helyen. A résztvevők fogyasztás után egy kaparós sorsjegyként szolgáló kupont kaptak, amelyről a megjelenő telefonszámot tárcsázhatták. Ha jó számot hívtak, ajándékot – villogó tollat vagy szurkolói kürtöt – kaptak, ha nem, további fogyasztásra ösztönözték őket. A játékot asztali atrappok, plakátok, szórólapok is népszerűsítették a helyszínen. A promóciót szinte mindenhol árakció is támogatta.
A fergeteges hangulatról a fogyasztói visszajelzések és a St. Hubertus honlapján található fényképek is tanúskodnak. A promóció eredményességét mutatja, hogy 5600 ajándék került kiosztásra és 34 000 fiatalt értek el. A vendéglátóhelyeken a termék forgalma a promóció hatására átlagosan másfélszeresére növekedett.
A különdíjat és a hozzá tartozó ajándékokat Molnár Gabriella, a Lauritzen Marketing Kft. Account Managere vette át.

Kapcsolódó cikkeink