Az ingergazdag környezet miatt a figyelem nehezebben megszerezhető, és rövidebb ideig tartható meg. Mindössze pár másodperc van arra, hogy a küldők valamiféle információt eljuttassanak a fogyasztónak. Ilyen környezetben csak az lehet sikeres, aki megfelelően alkalmazkodik a „képesítés” trendjéhez. Az információt minél egyértelműbb képi környezetben kell megjeleníteni, ugyanakkor látványosan, érdekesen is, másként észre sem veszik. A trend igazi jelentőségét a vizualizáció jövőbeli fokozott fontossága adja.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >Megújult a K&H gyermekbarát irodája
A nyári szünet a gyerekeknek maga a paradicsom, míg a…
Tovább olvasom >