Az ingergazdag környezet miatt a figyelem nehezebben megszerezhető, és rövidebb ideig tartható meg. Mindössze pár másodperc van arra, hogy a küldők valamiféle információt eljuttassanak a fogyasztónak. Ilyen környezetben csak az lehet sikeres, aki megfelelően alkalmazkodik a „képesítés” trendjéhez. Az információt minél egyértelműbb képi környezetben kell megjeleníteni, ugyanakkor látványosan, érdekesen is, másként észre sem veszik. A trend igazi jelentőségét a vizualizáció jövőbeli fokozott fontossága adja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >Sok a jelentkezés, mégis gyakran kihívást jelent a hatékony toborzás a hazai vállalatoknak
A magyarországi cégek munkaerő-menedzsmenttel kapcsolatos tapasztalatai és elképzelései csak minimális…
Tovább olvasom >