kényszerszövetség
Az okos vásárló célja, hogy a legjobb ár-érték arányú kínálatot szerezze meg. Ehhez hajlandó információt gyűjteni, és döntése előtt értékelni azokat. Az okos vásárlás felerősödése a válság egyik hatása. Új jelenség, hogy a vásárlók a saját szolgáltatójuktól várják el a teljes piac kínálatának bemutatását, így kényszerítik a konkurenseket szövetségbe. Az árösszehasonlító weboldalak egyre népszerűbbek: a különböző szupermarketek kényszerszövetségbe tömörülve adnak információt termékeikről, áraikról, akcióikról.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >Sok a jelentkezés, mégis gyakran kihívást jelent a hatékony toborzás a hazai vállalatoknak
A magyarországi cégek munkaerő-menedzsmenttel kapcsolatos tapasztalatai és elképzelései csak minimális…
Tovább olvasom >