kényszerszövetség
Az okos vásárló célja, hogy a legjobb ár-érték arányú kínálatot szerezze meg. Ehhez hajlandó információt gyűjteni, és döntése előtt értékelni azokat. Az okos vásárlás felerősödése a válság egyik hatása. Új jelenség, hogy a vásárlók a saját szolgáltatójuktól várják el a teljes piac kínálatának bemutatását, így kényszerítik a konkurenseket szövetségbe. Az árösszehasonlító weboldalak egyre népszerűbbek: a különböző szupermarketek kényszerszövetségbe tömörülve adnak információt termékeikről, áraikról, akcióikról.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >