Kényeztető finomság a Pöttyöstől
Januárban került piacra a Pöttyös Pont2, a kereskedők első visszajelzései és az első néhány hét értékesítési adatai alapján a termékcsalád új, izgalmas tagja valóban igazi sikervárományosnak ígérkezik.A Pöttyös Túró
Rudi gyártója évek óta kiemelt figyelmet
fordít arra, hogy időről időre újdonságokkal
járjon a márka rajongóinak kedvében.
Tavaly a nagysikerű Pöttyös jégkrém mellett
egy egzotikus ízesítésű termék, a
kókuszos Túró Rudi hódított a
szeletes, hűtött tejdesszertek piacán. A Pöttyös
termékcsalád expanziója idén is tovább
folytatódik, a Pöttyös Pont2 január 7-én
került a boltok polcaira. A gyártó bízik
abban, hogy a márka a túró rudi termékkategórián
kívül is sikereket tud elérni.
A mogyorókrémmel töltött,
túrós-csokis finomság a prémiumkategóriás
termékekhez méltó csomagolást kapott,
amely a Pöttyös termékeitől már megszokott
nyitószalaggal könnyedén nyitható. Termék
elsősorban a 15-29 éves aktív, dinamikus életet
élő korosztályt célozza meg. A termékbevezetést
a klasszikus in-store aktivitások mellett online kampánnyal,
a Pöttyös site-on futó online játékkal,
valamint 2008 februárjában bemutatásra kerülő
TV kampánnyal támogatja a Friesland.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >