Kelet–nyugat találkozik a Fruit Logisticán
Ahogyan növekszik a friss áru széles és magas minőségű választékának szerepe a boltok versenyében, úgy lesz egyre nagyobb a kiállítók és látogatók érdeklődése a legnagyobb európai zöldség-gyümölcs szakvásár iránt.A Fruit Logisticát jövőre február 7–9. között rendezik Berlinben.
– Aki Közép- és Kelet-Európában számít az ágazatban, annak feltétlenül érdemes eljönni a Fruit Logisticára – hangsúlyozza a Trade magazinnal folytatott beszélgetésben Michael T. Hofer, a vásár kommunikációs igazgatója. – Az előzetes jelentkezések alapján mind az új EU-tagországokból, mind a régió többi államából fokozott érdeklődést tapasztalunk. Ugyanakkor a nyugati cégek is keresik a lehetőséget új üzleti kapcsolatokra, és a tájékozódáshoz, ismerkedéshez kedvező helyszínnel szolgál a vásár.
A magyar kiállítók közül kiemeli a Dalza Hungáriát, amely az idei Fruit Logisticán mutatkozott be először külföldön. Szerinte a két TÉSZ, a szentesi Délkertész és a mórahalmi Mórakert közös kereskedelmi vállalkozása mutatja a közép- és kelet-európai cégek látványos fejlődőképességét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >