Kelet-európai piacai erőteljes fejlődésére számít a Nestlé
A régió jelenleg csak 14%-ot jelent a Nestle teljes 40 milliárd svájci frankos európai forgalmából, de a cég vezetői szerint a Kelet-, Közép-Európából származó bevételek néhány éven belül megduplázódnak.
A svájci vállalat európai
értékesítésének legnagyobb hányada
(21%) Franciaországban történik, a német
piac 16%, az olasz és az angol 12-11%-on teljesít.
A Nestle kelet-európai régiós
forgalmának mintegy 70 százaléka két
szegmensből származik: az édesség valamint a
kávé és egyéb italok kategóriából.
A cég KitKat, Lion, Nescafe és Nesquik márkái
erősek az orosz, lengyel és bolgár piacon is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >