Kelet-európai piacai erőteljes fejlődésére számít a Nestlé
A régió jelenleg csak 14%-ot jelent a Nestle teljes 40 milliárd svájci frankos európai forgalmából, de a cég vezetői szerint a Kelet-, Közép-Európából származó bevételek néhány éven belül megduplázódnak.
A svájci vállalat európai
értékesítésének legnagyobb hányada
(21%) Franciaországban történik, a német
piac 16%, az olasz és az angol 12-11%-on teljesít.
A Nestle kelet-európai régiós
forgalmának mintegy 70 százaléka két
szegmensből származik: az édesség valamint a
kávé és egyéb italok kategóriából.
A cég KitKat, Lion, Nescafe és Nesquik márkái
erősek az orosz, lengyel és bolgár piacon is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >