Kelet-európai piacai erőteljes fejlődésére számít a Nestlé
A régió jelenleg csak 14%-ot jelent a Nestle teljes 40 milliárd svájci frankos európai forgalmából, de a cég vezetői szerint a Kelet-, Közép-Európából származó bevételek néhány éven belül megduplázódnak.
A svájci vállalat európai
értékesítésének legnagyobb hányada
(21%) Franciaországban történik, a német
piac 16%, az olasz és az angol 12-11%-on teljesít.
A Nestle kelet-európai régiós
forgalmának mintegy 70 százaléka két
szegmensből származik: az édesség valamint a
kávé és egyéb italok kategóriából.
A cég KitKat, Lion, Nescafe és Nesquik márkái
erősek az orosz, lengyel és bolgár piacon is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >