Kelet-Európába exportálja saját márkás termékeit az olasz Crai

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 04. 07. 09:10

Az olasz élelmiszer-kiskereskedelmi lánc, a Crai stratégiai partnerséget kötött a kelet-európai Cortelazzival, mint forgalmazóval, amelynek keretében Csehországba, Szlovákiába és Magyarországra is eljuttatja saját márkás termékeit – számolt be a Gdoweek.

A megállapodás révén olyan népszerű Crai márkák válnak elérhetővé a régióban, mint a Cuore dell’Isola, La Rosa dei gusti és a Piaceri Italiani. A termékek a Cortelazzi üzleteiben külön kiemelt megjelenítést kapnak, az adott termékcsaládokhoz igazodó egyedi promóciókkal és látványos bemutatókkal. Emellett a kiválasztott Crai-termékek bekerülnek a Cortelazzi hűségprogramjába is.

A partnerség nem csupán a disztribúciót érinti, hanem átfogó marketingstratégiát is tartalmaz: kültéri hirdetések, rádióreklámok, szórólapok és digitális kampányok támogatják az olasz ízek népszerűsítését. A karácsonyi időszakban pedig az autentikus olasz gasztronómiát bemutató pop-up üzletek nyílnak Prágában és Pozsonyban.

Giangiacomo Ibba, a Crai vezérigazgatója szerint a Cortelazzival való együttműködés logikus lépés a vállalat terjeszkedési stratégiájában, hiszen így a minőségi saját márkás termékek és az olasz konyha hagyományai új piacokra is eljuthatnak.

Ernando Cortelazzi, a Max Food-Cortelazzi-SE elnöke úgy nyilatkozott: a Crai termékei éppen azt az olasz kiválóságot képviselik, amelyet évtizedek óta igyekszünk elkötelezetten népszerűsíteni Kelet-Európában.

A Crai jelenleg több mint 3000 saját márkás terméket kínál, amelyek a kereskedő eladásainak 22%-át adják. A cél az arány 50%-ra növelése úgy, hogy közben újrahasznosított és újrahasznosítható csomagolási megoldásokkal a környezetterhelés is csökkenjen. Az üzletlánc mintegy 1500 boltot működtet több mint 800 településen Olaszország-szerte.

ESM

Kapcsolódó cikkeink