Kelet-Európába exportálja saját márkás termékeit az olasz Crai
Az olasz élelmiszer-kiskereskedelmi lánc, a Crai stratégiai partnerséget kötött a kelet-európai Cortelazzival, mint forgalmazóval, amelynek keretében Csehországba, Szlovákiába és Magyarországra is eljuttatja saját márkás termékeit – számolt be a Gdoweek.
A megállapodás révén olyan népszerű Crai márkák válnak elérhetővé a régióban, mint a Cuore dell’Isola, La Rosa dei gusti és a Piaceri Italiani. A termékek a Cortelazzi üzleteiben külön kiemelt megjelenítést kapnak, az adott termékcsaládokhoz igazodó egyedi promóciókkal és látványos bemutatókkal. Emellett a kiválasztott Crai-termékek bekerülnek a Cortelazzi hűségprogramjába is.
A partnerség nem csupán a disztribúciót érinti, hanem átfogó marketingstratégiát is tartalmaz: kültéri hirdetések, rádióreklámok, szórólapok és digitális kampányok támogatják az olasz ízek népszerűsítését. A karácsonyi időszakban pedig az autentikus olasz gasztronómiát bemutató pop-up üzletek nyílnak Prágában és Pozsonyban.
Giangiacomo Ibba, a Crai vezérigazgatója szerint a Cortelazzival való együttműködés logikus lépés a vállalat terjeszkedési stratégiájában, hiszen így a minőségi saját márkás termékek és az olasz konyha hagyományai új piacokra is eljuthatnak.
Ernando Cortelazzi, a Max Food-Cortelazzi-SE elnöke úgy nyilatkozott: a Crai termékei éppen azt az olasz kiválóságot képviselik, amelyet évtizedek óta igyekszünk elkötelezetten népszerűsíteni Kelet-Európában.
A Crai jelenleg több mint 3000 saját márkás terméket kínál, amelyek a kereskedő eladásainak 22%-át adják. A cél az arány 50%-ra növelése úgy, hogy közben újrahasznosított és újrahasznosítható csomagolási megoldásokkal a környezetterhelés is csökkenjen. Az üzletlánc mintegy 1500 boltot működtet több mint 800 településen Olaszország-szerte.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A közelségre és fenntarthatóságra fókuszáló új üzleti modellt vezet be a Crai
Az olasz Crai élelmiszer-kiskereskedelmi lánc új üzleti modellt vezetett be,…
Tovább olvasom >A Lidl 2026-ra minden termékén elhelyezi a Nutri-Score címkét Spanyolországban
A Lidl a fogyasztók egészsége iránti elkötelezettségből 2026-ra Spanyolországban valamennyi…
Tovább olvasom >Országos versenytársaiknál jobban teljesítenek a spanyol kisbolt-láncok
A pandémia, az infláció és az ellátásilánc-zavarok okozta nehézségekkel teli…
Tovább olvasom >További cikkeink
A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Beruházunk, mégsem haladunk
A GKI az elmúlt időszakban átfogó elemzéssorozatot készített a magyar…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >