Keineken kontra Heineken
Nem Heineken: ezt jelenti a Keineken márka, melyet egy svájci sörfőzde dobott piacra, miután megelégelte, hogy a helyi boltokat elárasztotta a holland szesz. A Heineken pert indított.
Obwalden kanton bírója azonnal le is foglalt 1200 üveg Keinekent és hozzá tartozó söröskorsót, hogy alaposan megvizsgálhassa, valóban márkahamisításról van-e szó.
A Keineken kampánya a holland söróriás tavalyi felvásárlási lépéseire kívánt válaszolni, amikor is akvirálta az utolsó, még hazai kézben levő Eichhof sörgyárat.
Az ötletet egy nyolc évvel ezelőtti akció adta, amikor a Carlsberg felvásárolta a bázeli Feldschlösschen sörgyárat, ezért a helyiek létrehozták saját sörfőzdéjüket és sörüket.
Augusztus 19-én be is jegyezték a Keineken márkanevet a svájci szabadalmi hivatalban és már el is kezdték a főzést, ám a rendőrség lefoglalta a készleteket.
A Keineken aktivistáit meglepte a Heineken gyors reagálása, hiszen alig küldték ki sajtóközleményüket, négy órával később a holland sörgyár ügyvédei már azt követelték, hogy azonnal hagyjanak fel a forgalmazással és vonják vissza a márkabejegyzést. Még aznap be is perelték a céget, éjjel a rendőrök pedig lefoglalták a készleteiket. A Keineken hívei szerint ezzel a Heineken nagy reklámot csapott terméküknek – írja a penzcentrum.hu.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >