Kedvezményesen kínálja üzleti vevőinek a bio, növényi alapú termékeket az Albert Heijn
Az Albert Heijn holland kiskereskedő 10%-os kedvezményt kínál üzleti vevőinek valamennyi biotermékre.
A kedvezmény az Albert Heijn tisztán növényi alapú saját márkás választékára, az AH Terra termékcsaládra is vonatkozik – közölte a vállalat.
A kezdeményezés a kiskereskedő fenntarthatóságra és egészségre összpontosító „jobb élelmiszer” kínálatának része.
Az Albert Heijn szerint a vállalati szféra részéről megnőtt az egészségesebb és fenntarthatóbb termékek iránti kereslet. Ráadásul a vállalatok és irodák, kicsik és nagyok egyaránt, az utóbbi években az ebédre vonatkozó megváltozott igényekkel küzdenek. Ez részben a hibrid munkavégzésnek betudható, ami megnehezíti, hogy egészséges és változatos ebéd- és snackválasztékot kínáljanak az alkalmazottaknak.
A Bio és AH Terra termékcsaládra vonatkozó kedvezmény az Albert Heijn „következő lépése” a kínálat bővítése terén, amelynek középpontjában a kényelem, a biztonság és a vállalati szféra számára nyújtott előnyök állnak.
A kiskereskedő a Bio és az AH Terra termékcsaládok felfedezését ösztönzendő az új vevőknek 50 eurós hitelt is kínál a vásárlásra.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Túlturizmus Európában: vízágyús tüntetések Barcelonában, tiltások Budapesten
A rövid távú lakáskiadás, a turistahordák és az infrastruktúra túlterheltsége…
Tovább olvasom >Szennyeződés ellen, fenntarthatóság mellett
A tisztítószerek és takarítóeszközök piacán a fenntarthatóság, a technológiai fejlesztések…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 10 ezer tonna élelmiszert mentett meg az Élelmiszerbank 2024-ben
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület 2024-ben összesen 10 359 tonna lejáratközeli…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >