Kedvezményesen kínálja üzleti vevőinek a bio, növényi alapú termékeket az Albert Heijn
Az Albert Heijn holland kiskereskedő 10%-os kedvezményt kínál üzleti vevőinek valamennyi biotermékre.
A kedvezmény az Albert Heijn tisztán növényi alapú saját márkás választékára, az AH Terra termékcsaládra is vonatkozik – közölte a vállalat.
A kezdeményezés a kiskereskedő fenntarthatóságra és egészségre összpontosító „jobb élelmiszer” kínálatának része.
Az Albert Heijn szerint a vállalati szféra részéről megnőtt az egészségesebb és fenntarthatóbb termékek iránti kereslet. Ráadásul a vállalatok és irodák, kicsik és nagyok egyaránt, az utóbbi években az ebédre vonatkozó megváltozott igényekkel küzdenek. Ez részben a hibrid munkavégzésnek betudható, ami megnehezíti, hogy egészséges és változatos ebéd- és snackválasztékot kínáljanak az alkalmazottaknak.
A Bio és AH Terra termékcsaládra vonatkozó kedvezmény az Albert Heijn „következő lépése” a kínálat bővítése terén, amelynek középpontjában a kényelem, a biztonság és a vállalati szféra számára nyújtott előnyök állnak.
A kiskereskedő a Bio és az AH Terra termékcsaládok felfedezését ösztönzendő az új vevőknek 50 eurós hitelt is kínál a vásárlásra.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
4,8%-kal kevesebb energiafogyasztás, 90% hazai forrás az élelmiszereknél – a SPAR új fenntarthatósági mérlege
A SPAR Magyarország 2024-ben is jelentős előrelépéseket tett a fenntartható…
Tovább olvasom >Már nem elég beszélni róla: hét kiemelt fenntarthatósági téma szerepel a magyar vállalatok napirendjén
A jelentéstétel nemcsak jogi kötelezettséggel, hanem stratégiai előnnyel is jár…
Tovább olvasom >Papíralapú kupakot és palackot tesztel az Absolut Vodka
Újabb lépést tett az Absolut Vodka a teljesen bioalapú csomagolás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Erőteljes növekedés előtt a növényi alapú étrend-kiegészítők piaca
A növényi alapú étrend-kiegészítők globális piaca a 2025-ös 27,52 milliárd…
Tovább olvasom >Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >17 millió dolláros beruházással erősít Houstonban az Anheuser-Busch
Az Anheuser-Busch újabb 17 millió dollárt fordít houstoni sörgyárára, ezzel…
Tovább olvasom >