Kedvezményesen kínálja üzleti vevőinek a bio, növényi alapú termékeket az Albert Heijn
Az Albert Heijn holland kiskereskedő 10%-os kedvezményt kínál üzleti vevőinek valamennyi biotermékre.
A kedvezmény az Albert Heijn tisztán növényi alapú saját márkás választékára, az AH Terra termékcsaládra is vonatkozik – közölte a vállalat.
A kezdeményezés a kiskereskedő fenntarthatóságra és egészségre összpontosító „jobb élelmiszer” kínálatának része.
Az Albert Heijn szerint a vállalati szféra részéről megnőtt az egészségesebb és fenntarthatóbb termékek iránti kereslet. Ráadásul a vállalatok és irodák, kicsik és nagyok egyaránt, az utóbbi években az ebédre vonatkozó megváltozott igényekkel küzdenek. Ez részben a hibrid munkavégzésnek betudható, ami megnehezíti, hogy egészséges és változatos ebéd- és snackválasztékot kínáljanak az alkalmazottaknak.
A Bio és AH Terra termékcsaládra vonatkozó kedvezmény az Albert Heijn „következő lépése” a kínálat bővítése terén, amelynek középpontjában a kényelem, a biztonság és a vállalati szféra számára nyújtott előnyök állnak.
A kiskereskedő a Bio és az AH Terra termékcsaládok felfedezését ösztönzendő az új vevőknek 50 eurós hitelt is kínál a vásárlásra.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Új fenntarthatósági keretrendszer segíti az élelmiszeripari beszállítói láncokat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >100 éves a Grüne Woche
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fejben már ott a brokkoli, a tányérig viszont hosszú az út
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kereskedelem turbulenciában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Hungaropack Magyar Csomagolási Verseny 2025. évi díjazottjai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kavarodás a tégelyekben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

