Kedvezményesen kínálja üzleti vevőinek a bio, növényi alapú termékeket az Albert Heijn
Az Albert Heijn holland kiskereskedő 10%-os kedvezményt kínál üzleti vevőinek valamennyi biotermékre.
A kedvezmény az Albert Heijn tisztán növényi alapú saját márkás választékára, az AH Terra termékcsaládra is vonatkozik – közölte a vállalat.
A kezdeményezés a kiskereskedő fenntarthatóságra és egészségre összpontosító „jobb élelmiszer” kínálatának része.
Az Albert Heijn szerint a vállalati szféra részéről megnőtt az egészségesebb és fenntarthatóbb termékek iránti kereslet. Ráadásul a vállalatok és irodák, kicsik és nagyok egyaránt, az utóbbi években az ebédre vonatkozó megváltozott igényekkel küzdenek. Ez részben a hibrid munkavégzésnek betudható, ami megnehezíti, hogy egészséges és változatos ebéd- és snackválasztékot kínáljanak az alkalmazottaknak.
A Bio és AH Terra termékcsaládra vonatkozó kedvezmény az Albert Heijn „következő lépése” a kínálat bővítése terén, amelynek középpontjában a kényelem, a biztonság és a vállalati szféra számára nyújtott előnyök állnak.
A kiskereskedő a Bio és az AH Terra termékcsaládok felfedezését ösztönzendő az új vevőknek 50 eurós hitelt is kínál a vásárlásra.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >Agrárminiszter: a fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben
A fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben,…
Tovább olvasom >Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >