Kedvezményesen kínálja üzleti vevőinek a bio, növényi alapú termékeket az Albert Heijn

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 02. 28. 09:58

Az Albert Heijn holland kiskereskedő 10%-os kedvezményt kínál üzleti vevőinek valamennyi biotermékre.

A kedvezmény az Albert Heijn tisztán növényi alapú saját márkás választékára, az AH Terra termékcsaládra is vonatkozik – közölte a vállalat.

A kezdeményezés a kiskereskedő fenntarthatóságra és egészségre összpontosító „jobb élelmiszer” kínálatának része.

Az Albert Heijn szerint a vállalati szféra részéről megnőtt az egészségesebb és fenntarthatóbb termékek iránti kereslet. Ráadásul a vállalatok és irodák, kicsik és nagyok egyaránt, az utóbbi években az ebédre vonatkozó megváltozott igényekkel küzdenek. Ez részben a hibrid munkavégzésnek betudható, ami megnehezíti, hogy egészséges és változatos ebéd- és snackválasztékot kínáljanak az alkalmazottaknak.

A Bio és AH Terra termékcsaládra vonatkozó kedvezmény az Albert Heijn „következő lépése” a kínálat bővítése terén, amelynek középpontjában a kényelem, a biztonság és a vállalati szféra számára nyújtott előnyök állnak.

A kiskereskedő a Bio és az AH Terra termékcsaládok felfedezését ösztönzendő az új vevőknek 50 eurós hitelt is kínál a vásárlásra.

ESM

Kapcsolódó cikkeink