Kávézót nyitott a Mol Budapest belvárosában
A Mol kiemelt töltőállomásain üzemelő 120 Fresh Corner után pénteken Budapest belvárosában megnyílt a vállalat első önálló Fresh Corner kávézója.
A Mol 2030-ig szóló üzleti stratégiája alapján kiemelten kezeli a fogyasztói szolgáltatások fejlesztését, a kávézó megnyitásával a vállalat kilépett a töltőállomások keretei közül – mondta Ratatics Péter, a Mol-csoport fogyasztási szolgáltatásokért felelős ügyvezető igazgatója a megnyitón.
A Mol a régióban eddig 555 Fresh Corner egységet nyitott, ahol az üzemanyagok mellett kávét és helyi igényekre szabott szendvicseket, péksüteményeket kínálnak a vásárlóknak.
A 2015-ben elindított Fresh Corner koncepció jelentősen hozzájárult ahhoz, hogy a fogyasztói szolgáltatások üzletág csoportszinten történetének legjobb eredményével, 192 millió dollárral (50,2 milliárd forinttal) zárta az idei első félévet, ami 28 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest – ismertette Orosz András, a Mol Magyarország kiskereskedelmi vezetője.
Az MTI kérdésére elmondta: a kiskereskedelmi tevékenység árrésének már 27 százaléka származik a nem üzemanyag termékek értékesítéséből, és ez az arány egyre nő. Ezen belül a Fresh Corner egységek önálló pénzügyi eredményét nem hozzák nyilvánosságra – tette hozzá. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A megújuló energiaforrásokra bíznák a magyarok az energiaellátást egy friss kutatás szerint
A magyar lakosság leginkább a megújuló energiaforrások fejlesztésére fordítaná az…
Tovább olvasom >Újra zenél az ország: elindult a Muzsikáló Magyarország 2025 program
Élő cigányzene szólal meg ismét országszerte – éttermek, kávézók, bisztrók…
Tovább olvasom >A Mol Limo belépett a klasszikus autókölcsönzés piacára
A Mol Limo elindította hétfőn a klasszikus autókölcsönzést, a Mol…
Tovább olvasom >További cikkeink
Leköszön posztjáról Istenesné Solti Andrea, a Shell Hungary igazgatóságának elnöke
A Shell Hungary zRt. bejelenti, hogy Istenesné Solti Andrea, a…
Tovább olvasom >Az LG közzétette 2024-2025-ös fenntarthatósági jelentését
Közzétette 2024–2025-ös fenntarthatósági jelentését az LG Electronics (LG), amelyben hivatalosan…
Tovább olvasom >Tiszta haszon!
A higiéniai piac néhány nagy szereplőjét piacról, termékújdonságokról, vásárlói preferenciákról,…
Tovább olvasom >