Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership a Caffé Nero lánccal és Egyesült Királyság-szerte kávézókat nyit üzleteiben.
December elején öt Waitrose üzletben nyílt Caffé Nero kávézó, ahol a Nero Roasting Company kávéi és a kereskedő étlapjáról választhatnak a vásárlók – számolt be a Grocery Gazette.
A John Lewis Partnership és a Nero Group közötti együttműködés még 2021-ben indult, amikor is a felek elsősorban arra összpontosítottak, hogy a My Waitrose hűségkártya-tulajdonosoknak ingyenesen forró italt biztosítsanak. A kereskedő azóta mintegy 25 millió adag forró italt osztott szét.
Mint azt a Waitrose kereskedelmi igazgatója, Charlotte Di Cello a The Times-nak elmondta, a kereskedő tisztában van azzal, hogy üzletei a helyi közösségek számára egyfajta találkozóhelyként is szolgálnak, és hogy a vásárlók szeretnek a vásárlás után beülni valahová egy kávéra, esetleg némi harapnivalóra.
A vállalat üzleteiben megtalálható önkiszolgáló kávéautomatákkal ellentétben a kávézókban barista által készített kávé lesz kapható.
A hírrel közel egy időben közölte a Waitrose, hogy a hónap elején nyitotta meg hat év után első kényelmi üzletét Londonban.
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Királyságban online is elérhető a Tesco F&F ruházati kínálata
Reagálva a növekvő vásárlói igényekre a brit Tesco május 7-től…
Tovább olvasom >Brit pubhálózatába invesztál a Heineken
40 millió fontot (kb. 53 millió dollárt) fektet be a…
Tovább olvasom >Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >A kormány kompenzációval segíti a sertéstartó gazdákat
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai…
Tovább olvasom >