Kávézni környezetbarát attitűddel

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 01. 31. 12:31

Január végétől kapható a Starbucks kávézóiban a Reusable Cup. A kávézólánc ikonikus fehér-zöld logójával díszített, tartós műanyagból készült pohara praktikus megoldást kínál a kávé szerelmeseinek italaik elvitelére, használata emellett környezettudatos döntés is. A cég a pohár bevezetésével arra bátorít, hogy közös erővel tegyünk a környezet védelméért.

Kavezni kornyezetbarat attituddelSzabó Orsolya a Starbucks Magyarország marketing specialistája szerint az újrahasznosítható pohárral egyszerűen és hatékonyan tehetünk a keletkező hulladékmennyiség csökkentéséért. A kávézólánc vezetői szeretnék, ha 2015-re a felszolgált italok 5 százaléka ilyen poharakba kerülne.
A Reusable Cup ára 790 forint. Azok a vásárlók, akik magukkal hozzák poharaikat, 90 forint kedvezményt kapnak italuk árából, így csupán kilenc vásárlással megtérül a pohár ára. A termék olyan könnyű műanyagból készül, mely tartós, mérete pedig a „Grande”, vagyis a 4,7 deciliteres kiszerelésnek felel meg.
A Reusable Cup fontos eszköz a Starbucks működése során keletkező hulladék csökkentésére vonatkozó célkitűzések eléréséhez, hiszen az újrahasznosítható pohár csupán harminc utántöltésével több mint fél kiló papírhulladékkal kevesebb keletkezik. A cég 1985 óta kedvezménnyel bátorítja vendégeit arra, hogy saját tumblerükből fogyasszák a rendelt italt, melynek eredménye, hogy 2012-re világszerte 35,8 milliószor hozták vissza a vendégek saját bögréjüket a kávézókba, ezzel összesen 800 tonna papírhulladéktól tehermentesítve környezetüket.

Kapcsolódó cikkeink