Kávéelőfizetés a Pret a Manger-től
Új szolgáltatást vezet be a Pret a Manger: mostantól a vásárlók napi (max.) 5 kávéra fizethetnek elő havi 20 fontért.

A home office nem tesz jót az üzletnek
Az új szolgáltatás lényege, hogy visszacsábítsák a vásárlókat a kávézókba, amelyek továbbra is igencsak üresek, hiszen a klienskör nagy részét kitevő dolgozók még mindig home office-ban dolgoznak.
A Pret következő héten indítja YourPret Barista nevű előfizetését.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
Fúziót fontolgat a Lavazza és a Dallmayr– európai kávéóriás jöhet létre
Az olasz Lavazza kávékonszern egyesülést fontolgat a német Dallmayr vállalattal…
Tovább olvasom >Egy csésze kávé a hosszú, egészséges életért? 30 évnyi kutatás adta meg a választ
A reggeli kávé nemcsak ébresztő – a legfrissebb kutatások szerint…
Tovább olvasom >A KitchenAid Giannival mutatta be új automata eszpresszógép-kollekcióját
A KitchenAid hazánkban is bemutatta új eszpresszógép-kollekcióját, ami egy félautomata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >