Kávé százféleképpen
Az április 23–25. között most első ízben jelentkező Csodálatos Kávé kiállításon a hazai kávépiaci forgalom közel felét kitevő cégek mutatkoztak be, köztük a Bravos, a Pellini, a Mauro, a Musetti, a SaraLee, a Semiramis, a Pasco és a Nestlé.A szakkiállítást a kereskedők és termelők, a forgalmazók és a vendéglátóipar képviselői számára a Magyar Kávétársaság Kft. rendezte. A kiállítás célja a bemutatkozás, a szakmai, üzleti megbeszélések mellett a figyelem felhívása az igényes, a mostaninál jóval változatosabb kávéfogyasztási szokások előnyeire.
Az Európai Kávékülönlegességek Egyesületének magyar tagozata a kiállítás idejére hirdette meg a VI. Magyar Barista Bajnokságot. Az idén 17 versenyző állt a kávégépek mögé, és készített több kategóriában is „zamatos versenyművet”.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >