Kávé-házhozszállítás
A Starbucks 29 hazai üzletéből már van az érintésmentes házhozszállításra lehetőség a Netpincér szolgáltatásán keresztül.

Áprilisban a fogyasztók közel 11 százaléka vette igénybe az érintésmentes házhozszállítási szolgáltatást
Az idei év rengeteg új, eddig ismeretlen kihívás elé állította vállalkozásokat. A vendéglátóipar korábban sosem tapasztalt helyzetekhez kell, hogy alkalmazkodjon. A vendégek továbbra is számítanak a megszokott minőségre és kiszolgálásra, legyen szó a helyben elfogyasztott, elvitelre rendelt, vagy házhoz szállított termékekről.
A Starbucks gyorsan reagált a tavasszal kialakult járványhelyzetre, és 2020 márciusában további üzleteiben is elérhetővé tette a házhozszállítást, így jelenleg már 29 magyarországi kávéházból érhető el az érintésmentes futárszolgáltatás. A Netpincéren keresztül elérhető futárszolgálat segítségével a megszokott Starbucks kávéélmény házhoz jön, legyen szó egy napindító reggeliről, vagy a munkanap során tartott kávészünetről.
A hazai szabályozások hatására 2020 tavaszán egyre többen választották a házhozszállítást. Áprilisban a Starbucks magyarországi üzleteiben a fogyasztók közel 11 százaléka vette igénybe az érintésmentes házhozszállítási szolgáltatást, míg 89 százalék elvitelre kérte kedvenc italait. Ez az arány a korlátozások enyhülésével változott, 2020 májusától kezdve egyre többen választották ismét a helyszíni fogyasztást, ez az arány októberre elérte a 48 százalékot. Az érintésmentes házhozszállítás azonban továbbra is népszerű maradt a vendégek körében, októberre négyszeresére nőtt azoknak a száma, akik ezt a megoldást preferálják az év elejéhez képest.
Kapcsolódó cikkeink
Trump új vámstratégiája átrajzolhatja a kávé- és kakaókereskedelem globális térképét
Vámmentességet élvezhetnek a jövőben a trópusi mezőgazdasági termékek – például…
Tovább olvasom >Starbucks: vége a csak elvitelre szóló kávézóknak – visszatérés a vendéglátás melegségéhez
Radikális stratégiai váltásba kezd a világ legnagyobb kávézólánca: a tőzsdén…
Tovább olvasom >Specialty kávé: új hullám a csészében
A kőolaj után a világ második legnagyobb mennyiségben forgalmazott terméke…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kutatás: Óriási a szakadék a turisták környezettudatossága és valós utazási szokásai között
Bár egyre több turista vallja magát környezettudatosnak, utazási szokásaikban ez…
Tovább olvasom >Csak egyszerű alapanyagokból! Vágod? – A nap videója
Főleg tofu és uborka. De ahogy tálalják… Persze késkezelésből azért…
Tovább olvasom >Mit rejt a fehérneműd? – A nap képe
A divattervező Calvin Klein provokatív reklámkampányokat használt arra, hogy párbeszédet…
Tovább olvasom >