Kávé-házhozszállítás
A Starbucks 29 hazai üzletéből már van az érintésmentes házhozszállításra lehetőség a Netpincér szolgáltatásán keresztül.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/10/Starbucks_H%C3%A1zhozsz%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1s-300x223.jpg)
Áprilisban a fogyasztók közel 11 százaléka vette igénybe az érintésmentes házhozszállítási szolgáltatást
Az idei év rengeteg új, eddig ismeretlen kihívás elé állította vállalkozásokat. A vendéglátóipar korábban sosem tapasztalt helyzetekhez kell, hogy alkalmazkodjon. A vendégek továbbra is számítanak a megszokott minőségre és kiszolgálásra, legyen szó a helyben elfogyasztott, elvitelre rendelt, vagy házhoz szállított termékekről.
A Starbucks gyorsan reagált a tavasszal kialakult járványhelyzetre, és 2020 márciusában további üzleteiben is elérhetővé tette a házhozszállítást, így jelenleg már 29 magyarországi kávéházból érhető el az érintésmentes futárszolgáltatás. A Netpincéren keresztül elérhető futárszolgálat segítségével a megszokott Starbucks kávéélmény házhoz jön, legyen szó egy napindító reggeliről, vagy a munkanap során tartott kávészünetről.
A hazai szabályozások hatására 2020 tavaszán egyre többen választották a házhozszállítást. Áprilisban a Starbucks magyarországi üzleteiben a fogyasztók közel 11 százaléka vette igénybe az érintésmentes házhozszállítási szolgáltatást, míg 89 százalék elvitelre kérte kedvenc italait. Ez az arány a korlátozások enyhülésével változott, 2020 májusától kezdve egyre többen választották ismét a helyszíni fogyasztást, ez az arány októberre elérte a 48 százalékot. Az érintésmentes házhozszállítás azonban továbbra is népszerű maradt a vendégek körében, októberre négyszeresére nőtt azoknak a száma, akik ezt a megoldást preferálják az év elejéhez képest.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább emelkednek a kávéárak, figyelmeztet a Lavazza
Az olasz Lavazza arra figyelmeztet, hogy a kávé ára a…
Tovább olvasom >Tejitalok gyártásába invesztál a dán Arla
Az Arla Foods egy tőkeberuházással kívánja támogatni a Starbucks és…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntartható vendéglátás Magyarországon: a 2024-es év úttörői
Magyarországon a fenntarthatóság napjaink egyik legfontosabb kihívása, különösen az éttermi…
Tovább olvasom >Trendekbe fagylalva
Ami hosszú időn keresztül csak egy jeges nyalánkság volt, abból a…
Tovább olvasom >