Kávé-házhozszállítás

Szerző: Ipacs Tamás Dátum: 2020. 10. 26. 09:02

A Starbucks 29 hazai üzletéből már van az érintésmentes házhozszállításra lehetőség a Netpincér szolgáltatásán keresztül.

Áprilisban a fogyasztók közel 11 százaléka vette igénybe az érintésmentes házhozszállítási szolgáltatást

Az idei év rengeteg új, eddig ismeretlen kihívás elé állította vállalkozásokat. A vendéglátóipar korábban sosem tapasztalt helyzetekhez kell, hogy alkalmazkodjon. A vendégek továbbra is számítanak a megszokott minőségre és kiszolgálásra, legyen szó a helyben elfogyasztott, elvitelre rendelt, vagy házhoz szállított termékekről.
A Starbucks gyorsan reagált a tavasszal kialakult járványhelyzetre, és 2020 márciusában további üzleteiben is elérhetővé tette a házhozszállítást, így jelenleg már 29 magyarországi kávéházból érhető el az érintésmentes futárszolgáltatás. A Netpincéren keresztül elérhető futárszolgálat segítségével a megszokott Starbucks kávéélmény házhoz jön, legyen szó egy napindító reggeliről, vagy a munkanap során tartott kávészünetről.
A hazai szabályozások hatására 2020 tavaszán egyre többen választották a házhozszállítást. Áprilisban a Starbucks magyarországi üzleteiben a fogyasztók közel 11 százaléka vette igénybe az érintésmentes házhozszállítási szolgáltatást, míg 89 százalék elvitelre kérte kedvenc italait. Ez az arány a korlátozások enyhülésével változott, 2020 májusától kezdve egyre többen választották ismét a helyszíni fogyasztást, ez az arány októberre elérte a 48 százalékot. Az érintésmentes házhozszállítás azonban továbbra is népszerű maradt a vendégek körében, októberre négyszeresére nőtt azoknak a száma, akik ezt a megoldást preferálják az év elejéhez képest.

Kapcsolódó cikkeink