Kávé és művészet
300 pályázat érkezett a Coca-Cola HBC Magyarország által szervezett Costa Art & Craft pályázatra. Közülük a kávé által inspirált alkotások versenyének döntőjébe a szakmai zsűri 40 alkotást juttatott. A pályázatra bármilyen, a kávé vagy a kávézás által inspirált új, eddig máshol be nem mutatott alkotással lehetett pályázni műfaji megkötések nélkül, „A kávézás élménye – rutin helyett rituálé” tematika mentén.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
A Costa Coffee brand, mely idén frissíti arculatát azért célozta pályázatával az alkotni vágyókat, mert úgy látja, hogy a kávérajongók között egyre markánsabban körvonalazódik egy új fogyasztói bázis: ők a rituális művészek, akiknek mindennapjait áthatja az alkotás vágya. Külön kategóriában indultak a részben, vagy egészben mesterséges intelligenciával alkotott művek. A 800 ezer forintos Best of Costa Nagydíjat Sarfenstein Ditta, a Sok tej, kis kávé, cukor nélkül című alkotásával nyerte. a Coca-Cola HBC Magyarország Díját és az ezzel járó 600 ezer forintot Juhász Dani kapta a Barista Fold című művéért. //
Kapcsolódó cikkeink
Hideg konyha
A funkcionalitás igénye, a digitalizáció folyamatának felgyorsulása, a fogyasztói trendek…
Tovább olvasom >Cigarettavending-automata 2024
Önmagában is komoly értéket képviselő, „műemlék” cigarettavending-automatákat állított csatasorba egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Görög uniós biztosjelölt: a közlekedés és a turizmus alapvető pillérei a fenntartható jólétnek és a versenyképességnek
Európának új tervre van szüksége a fenntartható jólét és versenyképesség…
Tovább olvasom >Színe és fonákja
Ahogy arra már többször is utaltunk, a cukrászok termékfejlesztési próbálkozásainak…
Tovább olvasom >Megugrik az európaiak utazási kedve: A 2024-es év őszi és téli szezonjának utazási trendjei
Az Európai Utazási Bizottság (ETC) legújabb kutatása szerint jelentős növekedés…
Tovább olvasom >