Kaufland: új hipermarket-koncepció Romániában
Teljesen új koncepciót próbál ki a Kaufland egyik bukaresti üzletében. A német kiskereskedő „tökéletesen modernizált vásárlási élményt” nyújt vásárlóinak.
Az új „stílus” keretében a Kaufland növelte és változatosabbá tette a választékot, amelynek részeként az üzletben megjelent a Sushi Bár, a Frissítő Bár és a Szendvics Bár, valamint egy önkiszolgáló részleg, ahol friss termékeket lehet fogyasztani. A bolt kívül-belül teljesen új dizájnt kapott.
A hipermarket parkolójában automata újrahasznosítók is helyet kaptak, amelyekben szelektíven lehet gyűjteni a PET-palackokat, az üvegeket és az alumínium dobozokat.
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Lidl Portugáliában, Romániában pedig terjeszkedik
A német Lidl 115 millió eurós beruházással új logisztikai központot…
Tovább olvasom >Tovább növekszik az Action: Horvátország és Szlovénia is a célpontok között
A holland non-food diszkontlánc, az Action tavaly 29%-kal növelte működési…
Tovább olvasom >Tovább szárnyal az online kereskedelem Romániában
Az online költések összege Romániában tavaly elérte a 11,7 milliárd…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Milka Choco Croissant
Csavarodj rá a gyengédség új formájára! A Milka ínycsiklandó termékújdonsága,…
Tovább olvasom >Somersby körte cider
Hiányoztam? – visszatért mindenki kedvence! A Somersby egy igazi klasszikussal,…
Tovább olvasom >