Kaufland: új hipermarket-koncepció Romániában
Teljesen új koncepciót próbál ki a Kaufland egyik bukaresti üzletében. A német kiskereskedő „tökéletesen modernizált vásárlási élményt” nyújt vásárlóinak.
Az új „stílus” keretében a Kaufland növelte és változatosabbá tette a választékot, amelynek részeként az üzletben megjelent a Sushi Bár, a Frissítő Bár és a Szendvics Bár, valamint egy önkiszolgáló részleg, ahol friss termékeket lehet fogyasztani. A bolt kívül-belül teljesen új dizájnt kapott.
A hipermarket parkolójában automata újrahasznosítók is helyet kaptak, amelyekben szelektíven lehet gyűjteni a PET-palackokat, az üvegeket és az alumínium dobozokat.
Kapcsolódó cikkeink
Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Bekuckózós élmény a novemberi hűvös napokra!
Megérkezett a limitált kiadású Mizo narancsos-csoki ízű tejital! Nincs is melengetőbb…
Tovább olvasom >Unicum, Unicum Szilva, Unicum Barista díszdobozban
Unicum/Unicum Szilva/Unicum Barista 0,7 l díszdobozban 2 minitermékkel Unicum/Unicum Szilva/Unicum…
Tovább olvasom >Szamos praliné szaloncukor- és marcipán szaloncukor-válogatás
A Szamos marcipán és praliné szaloncukrok ízvilága válogatásban összegyűjtve az…
Tovább olvasom >