Kaufland: új hipermarket-koncepció Romániában
Teljesen új koncepciót próbál ki a Kaufland egyik bukaresti üzletében. A német kiskereskedő „tökéletesen modernizált vásárlási élményt” nyújt vásárlóinak.
Az új „stílus” keretében a Kaufland növelte és változatosabbá tette a választékot, amelynek részeként az üzletben megjelent a Sushi Bár, a Frissítő Bár és a Szendvics Bár, valamint egy önkiszolgáló részleg, ahol friss termékeket lehet fogyasztani. A bolt kívül-belül teljesen új dizájnt kapott.
A hipermarket parkolójában automata újrahasznosítók is helyet kaptak, amelyekben szelektíven lehet gyűjteni a PET-palackokat, az üvegeket és az alumínium dobozokat.
Kapcsolódó cikkeink
Romániában 4,95 százalékra lassult az infláció januárban
Romániában 4,95 százalékra csökkent az éves inflációs ráta januárban –…
Tovább olvasom >Tíz új üzletet nyit a Lidl Bulgária, amely már az ország legnagyobb kereskedője
Lidl Bulgária 2025-ben legalább tíz új üzlet megnyitásával tervezi tovább…
Tovább olvasom >Buszokkal viszik a magyarokat bevásárolni Romániába
A román árak időről időre felbukkannak a magyar közbeszédben, de…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült,…
Tovább olvasom >KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >NESCAFÉ® Cappuccino
Az új NESCAFÉ® Cappuccino finom habrétegével arra született, hogy a…
Tovább olvasom >