Kaufland: csökkenő cukor-, só- és zsírtartalom
Tovább csökkentette saját márkás termékeinek cukor-, só- és zsírtartalmát a német Kaufland. Akad olyan termék is, amelynél a csökkenés mértéke több mint 50 százalék.
A Kaufland egyik pékterméke 55%-kal kevesebb cukrot, organikus tofu-hamburgere pedig 51%-kal kevesebb sót tartalmaz mostantól. A cég célja, hogy 2021 végéig több mint 300 saját termékét tegye ilyen módon egészségesebbé. A K-Classic-Kinderquark a jövőben 12%-kal kevesebb cukrot, a Berner kolbász 17%-kal kevesebb zsírt és 14%-kal kevesebb sót tartalmaz majd. A Kaufland más területen is igyekszik népszerűsíteni az egészséges táplálkozás fontosságát: a vállalat részt vesz az European School Fruit Scheme nevű programban, amely a gyerekeket tanítja helyes étkezésre, adta hírül az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere
A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban…
Tovább olvasom >Csökken a cukros üdítőitalok aránya a hazai boltok polcain
Az elmúlt években jelentősen csökkent a cukros üdítőitalok kínálata a…
Tovább olvasom >Tíz új üzletet nyit a Lidl Bulgária, amely már az ország legnagyobb kereskedője
Lidl Bulgária 2025-ben legalább tíz új üzlet megnyitásával tervezi tovább…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >