Kaufland: csökkenő cukor-, só- és zsírtartalom
Tovább csökkentette saját márkás termékeinek cukor-, só- és zsírtartalmát a német Kaufland. Akad olyan termék is, amelynél a csökkenés mértéke több mint 50 százalék.
A Kaufland egyik pékterméke 55%-kal kevesebb cukrot, organikus tofu-hamburgere pedig 51%-kal kevesebb sót tartalmaz mostantól. A cég célja, hogy 2021 végéig több mint 300 saját termékét tegye ilyen módon egészségesebbé. A K-Classic-Kinderquark a jövőben 12%-kal kevesebb cukrot, a Berner kolbász 17%-kal kevesebb zsírt és 14%-kal kevesebb sót tartalmaz majd. A Kaufland más területen is igyekszik népszerűsíteni az egészséges táplálkozás fontosságát: a vállalat részt vesz az European School Fruit Scheme nevű programban, amely a gyerekeket tanítja helyes étkezésre, adta hírül az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
Csökken a cukros üdítőitalok aránya a hazai boltok polcain
Az elmúlt években jelentősen csökkent a cukros üdítőitalok kínálata a…
Tovább olvasom >Tíz új üzletet nyit a Lidl Bulgária, amely már az ország legnagyobb kereskedője
Lidl Bulgária 2025-ben legalább tíz új üzlet megnyitásával tervezi tovább…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >Magyar szakember a European Marketer of the Year 2025 döntősei közöt
Bejelentették az európai marketingszövetségeket tömörítő EMC European Marketer of the Year 2025 versenyének…
Tovább olvasom >