Kasszanélküli technológiát vezet be a Kaufland Bulgáriában
Több mint 1 millió BGN-t (511 000 euró) fordít a Kaufland Bulgária új önkiszolgáló pénztárgépek telepítésére áruházaiban.
A Kaufland vásárlói számára mostantól hat önkiszolgáló kassza áll rendelkezésre a kiskereskedő Pernik – Hristo Smirnenski üzletében.
A vállalat tervei szerint az év folyamán tíz új önkiszolgáló kasszazónát alakít ki, és további öt meglévőt bővít.
Ezzel a kiskereskedő több mint 80 új önkiszolgáló kasszát bocsát a vásárlók rendelkezésére új és nemrégiben átalakított üzleteiben.
Önkiszolgáló pénztárgépek bevezetése
A Kaufland Bulgária 2021 óta országszerte 36 üzletben 229 önkiszolgáló pénztárgépet helyezett üzembe.
A kiskereskedő szerint a bolgár vásárlók kedvelik az önkiszolgáló pénztárakat, mivel azok használatával időt takaríthatnak meg, illetve többféle fizetési lehetőség közül (készpénz, kártya és elektronikus élelmiszer-utalvány) választhatnak.
A Schwarz Csoport tulajdonában lévő kiskereskedő szerint vásárlóinak több mint 30%-a már használja az önkiszolgáló pénztárakat, és ez a szám évről évre növekszik.
K-Scan
A Kaufland Bulgária tavaly a kiskereskedők közül elsőként vezette be K-Scan szolgáltatása révén az árucikkek vásárlók általi szkennelésének lehetőségét.
Ezzel a vásárlóknak lehetősége nyílik vásárlás közben, kézi szkennerrel vagy telefonjuk segítségével beolvasni a kiválaszatott élelmiszereket, amelyekért az önkiszolgáló kasszánál egy QR-kód segítségével fizethetnek. A K-Scan használatához a vásárlóknak csak regisztrálniuk kell Kaufland Card kártyájukat az üzlet bejáratánál.
Ez a kísérleti program jelenleg csak két Kaufland áruházban érhető el a fővárosban, Szófiában.
A Kaufland Bulgária jelentős szereplője a bolgár kiskereskedelmi ágazatnak, 35 városban 65 hipermarkettel és több mint 2 milliárd BGN (1 milliárd euró) éves forgalommal. A Kaufland 2006-os indulása óta összesen 1,6 milliárd BGN-t (818 millió eurót) invesztált a bolgár áruházi infrastruktúrába.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Schwarz Csoport és a Google együttműködése új szintre emeli a kiberbiztonságot Európában
A Lidl és Kaufland márkákat birtokló Schwarz Csoport hosszú távú…
Tovább olvasom >Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban…
Tovább olvasom >Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >