Kártyára, magyar!
A MasterCard Europe bankkártyatársaság kereskedők körében végzett kampánya is szerepet játszott abban, hogy a tavalyi év során a magyarországi bankkártya-elfogadó helyek száma 36 százalékkal nőtt, áll a cég augusztus 21-i sajtóközleményében. Az elfogadókedv élénkülésében nagy szerepet játszott a hitelkártyák robbanásszerű növekedése is.
Az AOS Networking piackutatónak a MasterCard megbízásából 2007 májusában készült felméréséből kiderül, hogy a megkérdezett 1095, bankkártya-elfogadó helyet létesített kereskedő 53 százaléka elsősorban a vásárlói igényre válaszolva vezette be ezt a szolgáltatást. A kereskedők 98 százaléka egyáltalán nem bánta meg döntését, és újra az elfogadás mellett tenné le a voksát.
Ugyanakkor a 821, bankkártyát még el nem fogadó kereskedő 16 százaléka napi szinten is észleli a kártyaelfogadás hiányából eredő üzletvesztést. Becslésük szerint a vásárlók 6 százaléka áll el vásárlási szándékától, amennyiben nem tud kártyával fizetni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >