Kártyára, magyar!
A MasterCard Europe bankkártyatársaság kereskedők körében végzett kampánya is szerepet játszott abban, hogy a tavalyi év során a magyarországi bankkártya-elfogadó helyek száma 36 százalékkal nőtt, áll a cég augusztus 21-i sajtóközleményében. Az elfogadókedv élénkülésében nagy szerepet játszott a hitelkártyák robbanásszerű növekedése is.
Az AOS Networking piackutatónak a MasterCard megbízásából 2007 májusában készült felméréséből kiderül, hogy a megkérdezett 1095, bankkártya-elfogadó helyet létesített kereskedő 53 százaléka elsősorban a vásárlói igényre válaszolva vezette be ezt a szolgáltatást. A kereskedők 98 százaléka egyáltalán nem bánta meg döntését, és újra az elfogadás mellett tenné le a voksát.
Ugyanakkor a 821, bankkártyát még el nem fogadó kereskedő 16 százaléka napi szinten is észleli a kártyaelfogadás hiányából eredő üzletvesztést. Becslésük szerint a vásárlók 6 százaléka áll el vásárlási szándékától, amennyiben nem tud kártyával fizetni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >