Kártyára, magyar!
A MasterCard Europe bankkártyatársaság kereskedők körében végzett kampánya is szerepet játszott abban, hogy a tavalyi év során a magyarországi bankkártya-elfogadó helyek száma 36 százalékkal nőtt, áll a cég augusztus 21-i sajtóközleményében. Az elfogadókedv élénkülésében nagy szerepet játszott a hitelkártyák robbanásszerű növekedése is.
Az AOS Networking piackutatónak a MasterCard megbízásából 2007 májusában készült felméréséből kiderül, hogy a megkérdezett 1095, bankkártya-elfogadó helyet létesített kereskedő 53 százaléka elsősorban a vásárlói igényre válaszolva vezette be ezt a szolgáltatást. A kereskedők 98 százaléka egyáltalán nem bánta meg döntését, és újra az elfogadás mellett tenné le a voksát.
Ugyanakkor a 821, bankkártyát még el nem fogadó kereskedő 16 százaléka napi szinten is észleli a kártyaelfogadás hiányából eredő üzletvesztést. Becslésük szerint a vásárlók 6 százaléka áll el vásárlási szándékától, amennyiben nem tud kártyával fizetni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >