Kártyára, magyar!
A MasterCard Europe bankkártyatársaság kereskedők körében végzett kampánya is szerepet játszott abban, hogy a tavalyi év során a magyarországi bankkártya-elfogadó helyek száma 36 százalékkal nőtt, áll a cég augusztus 21-i sajtóközleményében. Az elfogadókedv élénkülésében nagy szerepet játszott a hitelkártyák robbanásszerű növekedése is.
Az AOS Networking piackutatónak a MasterCard megbízásából 2007 májusában készült felméréséből kiderül, hogy a megkérdezett 1095, bankkártya-elfogadó helyet létesített kereskedő 53 százaléka elsősorban a vásárlói igényre válaszolva vezette be ezt a szolgáltatást. A kereskedők 98 százaléka egyáltalán nem bánta meg döntését, és újra az elfogadás mellett tenné le a voksát.
Ugyanakkor a 821, bankkártyát még el nem fogadó kereskedő 16 százaléka napi szinten is észleli a kártyaelfogadás hiányából eredő üzletvesztést. Becslésük szerint a vásárlók 6 százaléka áll el vásárlási szándékától, amennyiben nem tud kártyával fizetni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
2,6 milliárd forinttal támogatta a nyugdíjasokat a Tesco és itt nem áll meg
2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco…
Tovább olvasom >Bolti árakkal várja a Campus Fesztiválon a Lidl FesztMarket a vásárlókat
Ha nyár, akkor fesztiválszezon – amiből természetesen a Lidl sem…
Tovább olvasom >Már 25 éve támogatja a növényvédelmet a nyírségi agrovállalat
25. születésnapját ünnepli idén a Nyír-Chem Kft., a Szabolcs Szatmár-Bereg…
Tovább olvasom >