Kártya világutazóknak
Az évente több alkalommal külföldre utazó tehetősek jelentik a célcsoportját az elsőként Nagy-Britanniában bevezetésre kerülő World™ MasterCard® hitelkártyának.– Az úgynevezett „mass affluent” célcsoport elsődleges szempontja a biztonság és a költségtudatosság, de fontosnak tartják a minőséget is. A brit lakosságnak 12, a teljes magyar népességnek pedig mintegy 6-8 százaléka tartozik ebbe a körbe – mondta Zdenek Houser, a MasterCard Magyarországért, Horvátországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.
A kártya szinte minden utazási helyzetben jól használható több mint huszonnégymillió kereskedői elfogadóhelyen és egymillió készpénzfelvevő automatánál világszerte. Jellemzője a magas, azonnal rendelkezésre álló hitelkeret, a sürgősségi kártyapótlás, valamint a készpénzelőleg biztosítása.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >