Kártya világutazóknak
Az évente több alkalommal külföldre utazó tehetősek jelentik a célcsoportját az elsőként Nagy-Britanniában bevezetésre kerülő World™ MasterCard® hitelkártyának.– Az úgynevezett „mass affluent” célcsoport elsődleges szempontja a biztonság és a költségtudatosság, de fontosnak tartják a minőséget is. A brit lakosságnak 12, a teljes magyar népességnek pedig mintegy 6-8 százaléka tartozik ebbe a körbe – mondta Zdenek Houser, a MasterCard Magyarországért, Horvátországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.
A kártya szinte minden utazási helyzetben jól használható több mint huszonnégymillió kereskedői elfogadóhelyen és egymillió készpénzfelvevő automatánál világszerte. Jellemzője a magas, azonnal rendelkezésre álló hitelkeret, a sürgősségi kártyapótlás, valamint a készpénzelőleg biztosítása.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >