Kárpit, ami perszonalizál
A vendéglátóhelyi enteriőr-tervezés jövőjét nem fogja ugyan gyökeresen megváltoztatni, ám mindenképpen új lehetőségeket biztosít a belsőépítészeknek, de még inkább a BTL reklámmal foglalkozó szakembereknek a Mekkora Print Kft. új típusú digitális textilnyomtatási eljárása. Ez abban különbözik az eddig ismert megoldásoktól, hogy itt a festék az elemi szálakat festi meg, nem a felületüket, ami nemcsak nagyobb tartósságot, de esztétikusabb végeredményt is ígér. Maga a munkafolyamat két lépcsős, első menetben a digitális (tehát kis szériás, egyedi elképzeléseket is lehetővé tevő) nyomat papíron készül el, majd a festéket a papírról hőkezeléssel juttatják el textíliába. A (reklám)fotókkal, logókkal, vagy éppen a többi dekorációs elemhez alkalmazkodó mintákkal díszített alapanyagok – egyelőre háromféle van a kínálatban – ugyanúgy használhatók kárpitozás, szabás-varrás céljára, mint minden más textília.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: újabb lépés a turizmus fejlesztésében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átgondolt koncepció, letisztult stílus
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Antal Ferenc: a Budapest Airport visszavásárlásával időszerűvé vált, hogy a repteret „becsatornázzák a már meglévő vasúti hálózatba”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


					
					
					