Kárpit, ami perszonalizál
A vendéglátóhelyi enteriőr-tervezés jövőjét nem fogja ugyan gyökeresen megváltoztatni, ám mindenképpen új lehetőségeket biztosít a belsőépítészeknek, de még inkább a BTL reklámmal foglalkozó szakembereknek a Mekkora Print Kft. új típusú digitális textilnyomtatási eljárása. Ez abban különbözik az eddig ismert megoldásoktól, hogy itt a festék az elemi szálakat festi meg, nem a felületüket, ami nemcsak nagyobb tartósságot, de esztétikusabb végeredményt is ígér. Maga a munkafolyamat két lépcsős, első menetben a digitális (tehát kis szériás, egyedi elképzeléseket is lehetővé tevő) nyomat papíron készül el, majd a festéket a papírról hőkezeléssel juttatják el textíliába. A (reklám)fotókkal, logókkal, vagy éppen a többi dekorációs elemhez alkalmazkodó mintákkal díszített alapanyagok – egyelőre háromféle van a kínálatban – ugyanúgy használhatók kárpitozás, szabás-varrás céljára, mint minden más textília.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csütörtöktől fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája
Elsősorban a hazai turistákra, valamint a környező országokból érkező vendégekre…
Tovább olvasom >Samponutántöltés – A nap képe
Svéd fenntarthatósági megoldás – ráadásul a felirat szerint a megtakarítás…
Tovább olvasom >Május 17-én minden út a sörfőzdékhez vezet!
Hétvégén, május 17-én, szombaton országos program keretében nyílnak meg az…
Tovább olvasom >