Kárpit, ami perszonalizál
A vendéglátóhelyi enteriőr-tervezés jövőjét nem fogja ugyan gyökeresen megváltoztatni, ám mindenképpen új lehetőségeket biztosít a belsőépítészeknek, de még inkább a BTL reklámmal foglalkozó szakembereknek a Mekkora Print Kft. új típusú digitális textilnyomtatási eljárása. Ez abban különbözik az eddig ismert megoldásoktól, hogy itt a festék az elemi szálakat festi meg, nem a felületüket, ami nemcsak nagyobb tartósságot, de esztétikusabb végeredményt is ígér. Maga a munkafolyamat két lépcsős, első menetben a digitális (tehát kis szériás, egyedi elképzeléseket is lehetővé tevő) nyomat papíron készül el, majd a festéket a papírról hőkezeléssel juttatják el textíliába. A (reklám)fotókkal, logókkal, vagy éppen a többi dekorációs elemhez alkalmazkodó mintákkal díszített alapanyagok – egyelőre háromféle van a kínálatban – ugyanúgy használhatók kárpitozás, szabás-varrás céljára, mint minden más textília.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >Időben kezdik
Kortársaiktól tanulják meg a helyes táplálkozást az iskolások a Magyar…
Tovább olvasom >Érzelmek és emlékek
A desszertnek érzelmeket, emlékeket kell ébreszteni – ez Tiziano Mita…
Tovább olvasom >