Kárpit, ami perszonalizál
A vendéglátóhelyi enteriőr-tervezés jövőjét nem fogja ugyan gyökeresen megváltoztatni, ám mindenképpen új lehetőségeket biztosít a belsőépítészeknek, de még inkább a BTL reklámmal foglalkozó szakembereknek a Mekkora Print Kft. új típusú digitális textilnyomtatási eljárása. Ez abban különbözik az eddig ismert megoldásoktól, hogy itt a festék az elemi szálakat festi meg, nem a felületüket, ami nemcsak nagyobb tartósságot, de esztétikusabb végeredményt is ígér. Maga a munkafolyamat két lépcsős, első menetben a digitális (tehát kis szériás, egyedi elképzeléseket is lehetővé tevő) nyomat papíron készül el, majd a festéket a papírról hőkezeléssel juttatják el textíliába. A (reklám)fotókkal, logókkal, vagy éppen a többi dekorációs elemhez alkalmazkodó mintákkal díszített alapanyagok – egyelőre háromféle van a kínálatban – ugyanúgy használhatók kárpitozás, szabás-varrás céljára, mint minden más textília.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Borravaló vagy szervizdíj
Gyakran nagy bizonytalanság övezi a témát: a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >Magyar narancs: málna nem, füge és banán igen
A klímaváltozás miatt a Kárpát-medencében olyan növényfajok tűnhetnek el, amelyek…
Tovább olvasom >