Karcsúsít a Pepsi?

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 05. 05. 00:06

A Coca-Colával szemben alulmaradt, veszteséges magyar Pepsi egyes márkák gyártásának átadását fontolgatja – írja a Figyelő legújabb száma.

Az Ásványvíz és Üdítőipari Zrt. (Pepsi Americas FÁÜ Zrt.) évek óta csaknem folyamatosan veszteséges. A Coca-Cola sikere a kiváló marketingben rejlik, továbbá gyártáshatékonyságban is lekörözte riválisát, miután ultramodern üzemet épített Dunaharasztin. Benedek Péter, az Aquarius-Aqua Kft. egyik tulajdonosa megerősítette a folyamatban levő tárgyalások tényét, miszerint a cégcsoporthoz tartozó Buszesz Élelmiszeripari Zrt. átvenné egyes Pepsi termékek gyártását.  Az Aquraius-Aqua / Buszesz-csoport  becslések szerint a magyar ásványvíz- és üdítőital-ipar  második legnagyobb szereplője, országos logisztikai  rendszerrel és nagy töltőkapacitással. A Pepsi  Americas FÁÜ Zrt. hr. vezetője ugyanakkor cáfolta a tárgyalások tényét.

Kapcsolódó cikkeink