Karcsúsít a Pepsi?
A Coca-Colával szemben alulmaradt, veszteséges magyar Pepsi egyes márkák gyártásának átadását fontolgatja – írja a Figyelő legújabb száma.
Az Ásványvíz és Üdítőipari Zrt. (Pepsi Americas FÁÜ Zrt.) évek óta csaknem folyamatosan veszteséges. A Coca-Cola sikere a kiváló marketingben rejlik, továbbá gyártáshatékonyságban is lekörözte riválisát, miután ultramodern üzemet épített Dunaharasztin. Benedek Péter, az Aquarius-Aqua Kft. egyik tulajdonosa megerősítette a folyamatban levő tárgyalások tényét, miszerint a cégcsoporthoz tartozó Buszesz Élelmiszeripari Zrt. átvenné egyes Pepsi termékek gyártását. Az Aquraius-Aqua / Buszesz-csoport becslések szerint a magyar ásványvíz- és üdítőital-ipar második legnagyobb szereplője, országos logisztikai rendszerrel és nagy töltőkapacitással. A Pepsi Americas FÁÜ Zrt. hr. vezetője ugyanakkor cáfolta a tárgyalások tényét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lidl: újabb különadó-emelés már láncbezárást hozhat a magyar piacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fehérjeforrások új generációja: így hódítanak a magas proteintartalmú termékek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
