Karcsúsít a Pepsi?
A Coca-Colával szemben alulmaradt, veszteséges magyar Pepsi egyes márkák gyártásának átadását fontolgatja – írja a Figyelő legújabb száma.
Az Ásványvíz és Üdítőipari Zrt. (Pepsi Americas FÁÜ Zrt.) évek óta csaknem folyamatosan veszteséges. A Coca-Cola sikere a kiváló marketingben rejlik, továbbá gyártáshatékonyságban is lekörözte riválisát, miután ultramodern üzemet épített Dunaharasztin. Benedek Péter, az Aquarius-Aqua Kft. egyik tulajdonosa megerősítette a folyamatban levő tárgyalások tényét, miszerint a cégcsoporthoz tartozó Buszesz Élelmiszeripari Zrt. átvenné egyes Pepsi termékek gyártását. Az Aquraius-Aqua / Buszesz-csoport becslések szerint a magyar ásványvíz- és üdítőital-ipar második legnagyobb szereplője, országos logisztikai rendszerrel és nagy töltőkapacitással. A Pepsi Americas FÁÜ Zrt. hr. vezetője ugyanakkor cáfolta a tárgyalások tényét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >