Karcsúsít a Pepsi?
A Coca-Colával szemben alulmaradt, veszteséges magyar Pepsi egyes márkák gyártásának átadását fontolgatja – írja a Figyelő legújabb száma.
Az Ásványvíz és Üdítőipari Zrt. (Pepsi Americas FÁÜ Zrt.) évek óta csaknem folyamatosan veszteséges. A Coca-Cola sikere a kiváló marketingben rejlik, továbbá gyártáshatékonyságban is lekörözte riválisát, miután ultramodern üzemet épített Dunaharasztin. Benedek Péter, az Aquarius-Aqua Kft. egyik tulajdonosa megerősítette a folyamatban levő tárgyalások tényét, miszerint a cégcsoporthoz tartozó Buszesz Élelmiszeripari Zrt. átvenné egyes Pepsi termékek gyártását. Az Aquraius-Aqua / Buszesz-csoport becslések szerint a magyar ásványvíz- és üdítőital-ipar második legnagyobb szereplője, országos logisztikai rendszerrel és nagy töltőkapacitással. A Pepsi Americas FÁÜ Zrt. hr. vezetője ugyanakkor cáfolta a tárgyalások tényét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >