Karcsúsít a Pepsi?
A Coca-Colával szemben alulmaradt, veszteséges magyar Pepsi egyes márkák gyártásának átadását fontolgatja – írja a Figyelő legújabb száma.
Az Ásványvíz és Üdítőipari Zrt. (Pepsi Americas FÁÜ Zrt.) évek óta csaknem folyamatosan veszteséges. A Coca-Cola sikere a kiváló marketingben rejlik, továbbá gyártáshatékonyságban is lekörözte riválisát, miután ultramodern üzemet épített Dunaharasztin. Benedek Péter, az Aquarius-Aqua Kft. egyik tulajdonosa megerősítette a folyamatban levő tárgyalások tényét, miszerint a cégcsoporthoz tartozó Buszesz Élelmiszeripari Zrt. átvenné egyes Pepsi termékek gyártását. Az Aquraius-Aqua / Buszesz-csoport becslések szerint a magyar ásványvíz- és üdítőital-ipar második legnagyobb szereplője, országos logisztikai rendszerrel és nagy töltőkapacitással. A Pepsi Americas FÁÜ Zrt. hr. vezetője ugyanakkor cáfolta a tárgyalások tényét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >