Karaván Egyiptomba
Ismét sikeres promóciót szervezett a Pannontej Zrt. Karaván márkájára. 2009. október 5-től 2009. november 8-ig tartott a „Karavánnal a nyárba!” nyereményakció, amelynek során az önkiszolgáló pultos sajtok csomagolásán található matrica belsejében lévő kódot kellett beküldeni a játékosoknak. Minden héten 100 darab, azaz összesen 500 ajándék talált gazdára, a promóció végén pedig kisorsolták a fődíjat is: egy 300 000 Ft értékű utazási utalványt, amely 1 évig beváltható egyiptomi útra.
A szerencsés nyertes képünkön: Tímár János Bács-Kiskun megyéből.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >