Karaván Egyiptomba
Ismét sikeres promóciót szervezett a Pannontej Zrt. Karaván márkájára. 2009. október 5-től 2009. november 8-ig tartott a „Karavánnal a nyárba!” nyereményakció, amelynek során az önkiszolgáló pultos sajtok csomagolásán található matrica belsejében lévő kódot kellett beküldeni a játékosoknak. Minden héten 100 darab, azaz összesen 500 ajándék talált gazdára, a promóció végén pedig kisorsolták a fődíjat is: egy 300 000 Ft értékű utazási utalványt, amely 1 évig beváltható egyiptomi útra.
A szerencsés nyertes képünkön: Tímár János Bács-Kiskun megyéből.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >