Karamellás jegeskávéval bővül az OMV VIVA kávéportfoliója
Az OMV VIVA jegeskávék családja – az állandó kínálatban megtalálható Cappuccino és a Caffè Latte tavaly májusi bevezetése után – hamarosan új, limitált kiadású ízzel bővül: a Café Caramellel. A VIVA Iced Coffee Cafè Caramel a választék többi tagjához hasonlóan 100% Arabica kávé és kiváló minőségű tej felhasználásával készül. Arra pedig külön figyelmet fordítottak, hogy mesterséges aromák és tartósítószerek nélkül készüljön a különlegesség.
A limitált kiadású újdonság, izgalmas karamell ízével az autózók számára nem csak az utazást teheti élvezetesebbé, de lehetőséget kínál arra is, hogy útközben frissítő szünetet tartsanak. Nyártól ugyanis a termékek elérhetőek lesznek az OMV töltőállomások választékában.
„A Café Caramel megjelenése része annak a vállalati filozófiának, hogy minden területen prémium minőséget kínáljunk. Az új kávéval is azt szeretnénk erősíteni fogyasztóink felé, hogy az OMV töltőállomásaira a gasztronómiai élmények miatt is érdemes betérni” – mondta Kováts Botond, az OMV Hungária marketing menedzsere.
A limitált kiadású karamellás jegeskávék június 1-től elérhetőek 119 OMV töltőállomáson.
Kapcsolódó cikkeink
Ízekre szedve
Ma már nem elég a jegeskávé-portfóliókat erősség vagy kávétípus szerint…
Tovább olvasom >Az OMV 2025 végéig csaknem 50 ultragyors töltőpontot ad át az országban
Magyarországon már 15 helyszínen lehet igénybe venni az OMV új…
Tovább olvasom >OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői.…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >