Karácsonyra a kiskereskedelmi hálózatok is beleerősítettek a világhálón
Egy angol online felmérés szerint a nagy élelmiszerláncok mindegyike használja az online megoldásokat, leginkább hirdetésre, de egyre nő az online értékesítések aránya is.
Az előretörést elsősorban annak köszönhető, hogy a szupermarketláncok bővítették kínálatukat és egyre több nem-élelmiszer típusú terméket forgalmaznak. A vásárlók legtöbbször elektromos vagy szórakoztatóelektronikai termékeket rendelnek a kiskereskedelmi hálózatok honlapján keresztül, a legnépszerűbb a Nintendo ds, de a laptopok, LCD televíziók is jól fogynak. Az online borkereskedelemben legnagyobb, 25 százalékos részesedéssel, a Tesco van jelen, de a Sainsbury és a Waitrose is egyre jobban teljesít. A Millenium nevű angol marketing cég kutatása szerint az online vásárlás egyre népszerűbb az ötvenévnél idősebb internet használok között, a válaszadók 28 százaléka szívesen intézi így a bevásárlást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >