Karácsonyra a kiskereskedelmi hálózatok is beleerősítettek a világhálón
Egy angol online felmérés szerint a nagy élelmiszerláncok mindegyike használja az online megoldásokat, leginkább hirdetésre, de egyre nő az online értékesítések aránya is.
Az előretörést elsősorban annak köszönhető, hogy a szupermarketláncok bővítették kínálatukat és egyre több nem-élelmiszer típusú terméket forgalmaznak. A vásárlók legtöbbször elektromos vagy szórakoztatóelektronikai termékeket rendelnek a kiskereskedelmi hálózatok honlapján keresztül, a legnépszerűbb a Nintendo ds, de a laptopok, LCD televíziók is jól fogynak. Az online borkereskedelemben legnagyobb, 25 százalékos részesedéssel, a Tesco van jelen, de a Sainsbury és a Waitrose is egyre jobban teljesít. A Millenium nevű angol marketing cég kutatása szerint az online vásárlás egyre népszerűbb az ötvenévnél idősebb internet használok között, a válaszadók 28 százaléka szívesen intézi így a bevásárlást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 3,0 százalékkal nőtt, míg az előző hónaphoz képest változatlan maradt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az OECD-ben 4,2 százalékra gyorsult az éves infláció szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezeti kiskereskedelmi forgalom havi szinten csökkent, éves összevetésben nőtt szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
