Karácsonyra a kiskereskedelmi hálózatok is beleerősítettek a világhálón
Egy angol online felmérés szerint a nagy élelmiszerláncok mindegyike használja az online megoldásokat, leginkább hirdetésre, de egyre nő az online értékesítések aránya is.
Az előretörést elsősorban annak köszönhető, hogy a szupermarketláncok bővítették kínálatukat és egyre több nem-élelmiszer típusú terméket forgalmaznak. A vásárlók legtöbbször elektromos vagy szórakoztatóelektronikai termékeket rendelnek a kiskereskedelmi hálózatok honlapján keresztül, a legnépszerűbb a Nintendo ds, de a laptopok, LCD televíziók is jól fogynak. Az online borkereskedelemben legnagyobb, 25 százalékos részesedéssel, a Tesco van jelen, de a Sainsbury és a Waitrose is egyre jobban teljesít. A Millenium nevű angol marketing cég kutatása szerint az online vásárlás egyre népszerűbb az ötvenévnél idősebb internet használok között, a válaszadók 28 százaléka szívesen intézi így a bevásárlást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Indul a karácsonyi roham a játékpiacon
Kezdetét veszi a hazai játékpiac legforgalmasabb időszaka: a karácsony előtti…
Tovább olvasom >Többutas csomagolások jövője – mire készüljön a kereskedelmi szektor?
Az Európai Parlament 2024. április 24-én jogalkotási állásfoglalást adott ki…
Tovább olvasom >10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >