Karácsonykor 31 milliárd forintos forgalomra számít a játékpiacon a Regió
A karácsonyi szezonban átlagosan 7550 forint értékben kerül gyermekeknek szánt ajándék a kosárba, a teljes játékpiaci forgalom így elérheti a 31 milliárd forintot is – derül ki a Regio Játékkereskedelmi Kft. legfrissebb felméréséből.
A karácsonyi időszakban az éves eladások 60-70 százaléka realizálódik.
A cég szerint az év legforgalmasabb, karácsonyi időszakában a vásárlásonkénti kosárérték növekedni fog a tavalyi értékekhez képest az online és a bolti forgalomban. Az adataik szerint a webáruházban hagyományosan nagyobb összeget, az idei szezonban átlagosan 8600 forintot hagynak a vásárlók, ami 5 százalékkal magasabb, mint az elmúlt évben. A bolti eladásban 8 százalékos bővülésre számítanak, amely 6500 forintos átlagköltést jelent – mondta Gyaraki Dávid, a Regio Játék Kft. marketingvezetője.
Az idei év slágertermékei a társas- és kreatív, fejlesztő játékok, valamint a játékbabák, de sok fa alá jut majd építő-, valamint interaktív játék és puzzle is.
A szülők közel kétharmada már novemberben elkezdi a karácsonyi ajándékok beszerzését, szinte mindenhol számíthatnak a gyermekek játékra, és minden második családban ruha is kerül a fa alá – közölték. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A játékpiacot is fellendíti a húsvét
A játékpiacot is fellendíti a húsvét, általában 5 és 10…
Tovább olvasom >Húsvétkor indul a szabadtéri szezon a játékpiacon
A kisgyermekes családokban az ajándékozás továbbra is a húsvét meghatározó…
Tovább olvasom >Spielwarenmesse: a játékpiac legjobbjait jutalmazták
A Spielwarenmesse második napja ünnepi hangulatban kezdődött, amikor hat különösen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >