Karácsonykor 31 milliárd forintos forgalomra számít a játékpiacon a Regió
A karácsonyi szezonban átlagosan 7550 forint értékben kerül gyermekeknek szánt ajándék a kosárba, a teljes játékpiaci forgalom így elérheti a 31 milliárd forintot is – derül ki a Regio Játékkereskedelmi Kft. legfrissebb felméréséből.
A karácsonyi időszakban az éves eladások 60-70 százaléka realizálódik.
A cég szerint az év legforgalmasabb, karácsonyi időszakában a vásárlásonkénti kosárérték növekedni fog a tavalyi értékekhez képest az online és a bolti forgalomban. Az adataik szerint a webáruházban hagyományosan nagyobb összeget, az idei szezonban átlagosan 8600 forintot hagynak a vásárlók, ami 5 százalékkal magasabb, mint az elmúlt évben. A bolti eladásban 8 százalékos bővülésre számítanak, amely 6500 forintos átlagköltést jelent – mondta Gyaraki Dávid, a Regio Játék Kft. marketingvezetője.
Az idei év slágertermékei a társas- és kreatív, fejlesztő játékok, valamint a játékbabák, de sok fa alá jut majd építő-, valamint interaktív játék és puzzle is.
A szülők közel kétharmada már novemberben elkezdi a karácsonyi ajándékok beszerzését, szinte mindenhol számíthatnak a gyermekek játékra, és minden második családban ruha is kerül a fa alá – közölték. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A Lego továbbra is a fenntarthatóság útján: jelentős növekedés és zöld beruházások
A Lego cég az elmúlt időszakban kiemelkedő üzleti eredményeket ért…
Tovább olvasom >Nyáron is pörög a játékpiac – így vakációznak a kisgyerekes családok
Zsonglőrködés a szabadságokkal, erősítés a nagyszülőktől és táborok széles kínálata:…
Tovább olvasom >A Csillagszóró akció keretében 1720 nehéz sorsú gyermek kap személyre szóló karácsonyi meglepetést
1720 hátrányos helyzetű kisgyermeknek visz személyre szóló karácsonyi ajándékot a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >