Karácsonyi ajándékcsomagok lesznek az OMV Hungária és a Máltai Szeretetszolgálat új együttműködéséből
Az év végi ünnepi szezonban ismét karitatív kampányt kezdeményez töltőállomás hálózatában az OMV Hungária a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal együttműködve. Az akció során decemberben az autósok a vállalat 165 töltőállomásán, illetve az OMV honlapján online is vásárolhatnak 200 és 500 forintos Máltai adománykártyákat.
A decemberben befolyó összeget a társaság megduplázza. A segélyszervezet rászoruló családok számára állít össze alapvető élelmiszereket tartalmazó karácsonyi ajándékcsomagokat, ehhez járul hozzá adományával az OMV és a vásárlók közösen.
„Nem volt kérdés, hogy a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal idén is megszervezzük a karitatív kampányunkat. Ennyire nehéz és kihívásokkal teli év után különösen fontos, hogy ne tévesszük szem elől a nélkülözőket. Fontos számunkra, hogy tovább vigyük az együttműködést, amely segítségével reményeink szerint a nehéz helyzetben lévők széles körének tudunk örömet okozni karácsony idején” – mondta Kováts Botond, az OMV Hungária marketing menedzsere.
A vállalat immár hosszabb ideje segíti a Máltai Szeretetszolgálat munkáját. Tavaly év végén a mostanihoz hasonló akció keretében több mint 4 millió forintot adhattak át a szervezetnek. Az adományt a Máltai játszóbuszok üzemeltetésére fordították, amelyek eddig már több száz településen csaltak mosolyt gyermekek arcára.
A Magyar Máltai Szeretetszolgálat adománykártyái 2021-ben is elérhetőek egész évben az OMV töltőállomásain.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 1,1 millió élelmiszercsomagot mentett meg a Munch a SPAR segítségével
A SPAR Magyarország 2022 óta több mint 1,1 millió élelmiszercsomagot…
Tovább olvasom >Közel 220 millió forintot fordított tavaly társadalmi ügyek támogatására a SPAR Magyarország
Alapítása óta, azaz már több mint 30 éve a SPAR…
Tovább olvasom >3,3 millió forint gyűlt össze az OMV és a Máltai Szeretetszolgálat 2024-es kampányában
Az OMV Hungária és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat újabb sikeres…
Tovább olvasom >További cikkeink
A „Köszi, SIÓ!” program idén is támogatja az iskolásokat: fókuszban a gyerekek digitális biztonsága
A digitális oktatás támogatása, valamint a gyermekek online jóléte és…
Tovább olvasom >Három hazai fajtával indult az eperszezon a Kifli.hu-n
Az eper minden évben a legnépszerűbb szezonális gyümölcsök közé tartozik…
Tovább olvasom >Új fejezet a prémium élelmiszerek piacán: a Chef Market megvásárolta a Culinaris nagy- és kiskereskedelmi üzletágát
Jelentős átalakulás zajlik a prémium élelmiszerek hazai piacán: a Chef…
Tovább olvasom >