Karácsonyi ajándékcsomagok lesznek az OMV Hungária és a Máltai Szeretetszolgálat új együttműködéséből
Az év végi ünnepi szezonban ismét karitatív kampányt kezdeményez töltőállomás hálózatában az OMV Hungária a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal együttműködve. Az akció során decemberben az autósok a vállalat 165 töltőállomásán, illetve az OMV honlapján online is vásárolhatnak 200 és 500 forintos Máltai adománykártyákat.
A decemberben befolyó összeget a társaság megduplázza. A segélyszervezet rászoruló családok számára állít össze alapvető élelmiszereket tartalmazó karácsonyi ajándékcsomagokat, ehhez járul hozzá adományával az OMV és a vásárlók közösen.
„Nem volt kérdés, hogy a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal idén is megszervezzük a karitatív kampányunkat. Ennyire nehéz és kihívásokkal teli év után különösen fontos, hogy ne tévesszük szem elől a nélkülözőket. Fontos számunkra, hogy tovább vigyük az együttműködést, amely segítségével reményeink szerint a nehéz helyzetben lévők széles körének tudunk örömet okozni karácsony idején” – mondta Kováts Botond, az OMV Hungária marketing menedzsere.
A vállalat immár hosszabb ideje segíti a Máltai Szeretetszolgálat munkáját. Tavaly év végén a mostanihoz hasonló akció keretében több mint 4 millió forintot adhattak át a szervezetnek. Az adományt a Máltai játszóbuszok üzemeltetésére fordították, amelyek eddig már több száz településen csaltak mosolyt gyermekek arcára.
A Magyar Máltai Szeretetszolgálat adománykártyái 2021-ben is elérhetőek egész évben az OMV töltőállomásain.
Kapcsolódó cikkeink
3,3 millió forint gyűlt össze az OMV és a Máltai Szeretetszolgálat 2024-es kampányában
Az OMV Hungária és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat újabb sikeres…
Tovább olvasom >Kisgyermekes családokat támogat a Kifli.hu és Hosszú Katinka a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal
Ötven nehéz sorsú család részesül a Kifli.hu és Hosszú Katinka…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >