Karácsony előtt még tíz új üzletet nyit a Lidl az Egyesült Királyságban
Hálózatbővítési programot jelentett be a Lidl az Egyesült Királyságban, melynek keretében a diszkont tíz új üzletet nyit és 400 új munkahelyet teremt az országban még karácsony előtt.
A terjeszkedés hátterében egy 70 millió font értékű, 12 új üzletet érintő sale-and-leaseback megállapodás áll, melyet a kereskedő a Roadside Real Estate Plc és a Meadow Partners joint venture vállalkozásával kötött.
Richard Taylor, a Lidl GB fejlesztési vezetője elmondta, hogy az új üzletek karácsony előtti megnyitása jól példázza a kereskedő elkötelezettségét amellett, hogy minél több közösség számára biztosítja a minőségi élelmiszerhez való hozzájutást megfizethető áron, illetve hogy újabb munkahelyeket teremtsen. Emellett a vállalatnak a jövőben több száz új Lidl üzlet megnyitására vonatkozóan további nagyszabású tervei is vannak. Taylor szerint folyamatosan keresik az új helyszíneket, nem csak a városokban, de olyan területeken is, ahol a meglévő üzletek egyre növekvő keresletet tapasztalnak.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
IGD: tovább erősödik a diszkontok szerepe
Az IGD legfrissebb, 2029-ig szóló ötéves előrejelzése szerint a diszkontláncok…
Tovább olvasom >Új márkaidentitás a Lidlnél: középpontban a mozgás öröme
A CRIVIT márka elindította első nemzetközi omnichannel kampányát, „FIND YOUR…
Tovább olvasom >Erősen indul a grillszezon a Lidlnél
A Lidl Magyarország több mint 60 típusú és ízesítésű frisshússal és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Itthon csak importban fogy a bio – kitörési pont lehet a közétkeztetés
Bár a bioélelmiszerek hazai kiskereskedelmi forgalma dinamikusan nő, még mindig…
Tovább olvasom >Új lendületet kapna az egységes piac: uniós stratégia a kereskedelmi akadályok lebontására
Az Európai Bizottság új stratégiával frissítené fel az egységes piacot:…
Tovább olvasom >Nem a patikákon múlik – önkéntes árkorlátot kérne a kormány a gyógyszerpiaci szereplőktől
A kormány a nem támogatott gyógyszerek árának letörését tűzte ki…
Tovább olvasom >