Kapszulás kávégéppel bővíti állandó kínálatát az Aldi
Kapszulás kávégéppel bővíti állandó kínálatát az Aldi, jelentette be Székács Tibor, az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója egy április 19-ei sajtóbeszélgetésen.
– Három éve, mióta operatívan jelen vagyunk a magyar piacon, kereskedelmi filozófiánkat a kiváló ár-érték arányra építjük. Ennek szellemében vezetjük be 75. üzletünk megnyitásával egy időben, elsőként a diszkontok közül a kétféle Martello márkájú kapszulás kávégépet, illetve a négy különböző ízű kávékapszulát – mondta Székács Tibor. – Így a vásárlók otthonukban élvezhetik a tökéletes olasz kávé zamatát.
A beszélgetés második felében Hartwig Hämmerle, a Martello kávégépeket forgalmazó Superespresso AG vezérigazgatója számolt be a kávégép 2007-es megjelenése óta eltelt sikerekről, majd a gyakorlatban is ismertette a mechanizmust.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >