Kapszulás kávégéppel bővíti állandó kínálatát az Aldi
Kapszulás kávégéppel bővíti állandó kínálatát az Aldi, jelentette be Székács Tibor, az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója egy április 19-ei sajtóbeszélgetésen.
– Három éve, mióta operatívan jelen vagyunk a magyar piacon, kereskedelmi filozófiánkat a kiváló ár-érték arányra építjük. Ennek szellemében vezetjük be 75. üzletünk megnyitásával egy időben, elsőként a diszkontok közül a kétféle Martello márkájú kapszulás kávégépet, illetve a négy különböző ízű kávékapszulát – mondta Székács Tibor. – Így a vásárlók otthonukban élvezhetik a tökéletes olasz kávé zamatát.
A beszélgetés második felében Hartwig Hämmerle, a Martello kávégépeket forgalmazó Superespresso AG vezérigazgatója számolt be a kávégép 2007-es megjelenése óta eltelt sikerekről, majd a gyakorlatban is ismertette a mechanizmust.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >